NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
22-02-2007 14:47  Reageer met quote

is level 4 van d07 nou wel of niet te doen, en bij level 7 krijg ik alleen 1 rij maar weg van die rode diskettes, en dan snap ik niet meer hoe ik weer naar boven kom, of ik heb een vuiltje in me n oog(dat zal het wel zijn).
gr. thea

Gast
22-02-2007 14:53  Reageer met quote

vuiltje heb ik eruit gehaald hoor, kreeg ook opeens een helder ogenblik, gebeurt niet vaak ,hahahaha
gr. thea
Gast
22-02-2007 15:46  Reageer met quote

Anonymous schreef:
vuiltje heb ik eruit gehaald hoor, kreeg ook opeens een helder ogenblik, gebeurt niet vaak ,hahahaha
gr. thea

was zeker een flink strontje( ha ha )
gr abby
Gast
22-02-2007 16:10  Reageer met quote

ja was het ook, maar ben er nog steeds niet door, kweet nu wel hoe het moet, dus zal wel een kwestie van tijd zijn.
gr. thea
Gast
22-02-2007 16:34  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ja was het ook, maar ben er nog steeds niet door, kweet nu wel hoe het moet, dus zal wel een kwestie van tijd zijn.
gr. thea

ik wacht al op jullie, want 9 en 10 zijn voor mij nu onbegrijpelijk, heb wel 2 gehaald van d7
gr abby
Gast
22-02-2007 17:36  Reageer met quote

op naar level 8, want ik ben erdoor
gr. thea
Gast
22-02-2007 17:48  Reageer met quote

huh? wat moet ik nou op die glitterding gooien, kheb ja niks, over level 8 heb ik het natuurlijk
Gast
22-02-2007 17:58  Reageer met quote

ik neem aan dat jij het ben thea? je moet die gele diskette in het hoekje duwen waar die glitterding zit, dan krijg je 6 infotrons, let op 1 infotron valt daar beneden, dus niet meteen het poortje inschieten,
gr abby
Gast
22-02-2007 18:11  Reageer met quote

ja ik was ff vergeten me n naam eronder te zetten, maar ik kom er nu zeker uit, en dan moet ik me maar weer verdiepen in de volgende

ben nu ook bij level 9, dat is ook weer zo n jonnie, eerst maar weer eens goed kijken, hoe die weer moet.

ja de eerste 2 vakken lukken nog wel, maar als ik dan boven ben, kan ik nergens heen, dus ik ga het gewoon verder proberen, het moet TOCH lukken.
gr. thea
Gast
22-02-2007 19:58  Reageer met quote

ja alle vakken al gehad, maar het blijft een feit dat je nergens heen kan, dus je kan proberen tot je een ons weegt, ik heb het opgegeven , level 2 gehaald, maar 10 is ook weer een raadsel ben nu met level 3 bezig, maar ik zie daar maar niet hoe ik aan 158 infotrons kan komen, ik ben me een ongeluk aan het denken, hoe ik met de gele en groene diskette kan werken, bij level 7 ging er een lampje branden, dus waarom nu niet? even doorgaan dus.
gr abby
Gast
22-02-2007 20:09  Reageer met quote

heb jij level 3 al wel dan? ik snap het begin wel, maar wat moet ik met die hele zootje groene diskettes.

oeps......niet goed gelezen, daar ben je nu mee bezig, lees ik net, ik ook trouwens, hahahaha

pffffffffff krijg er maar 63 infotrons, dus dat wordt zweten, zal wel met die hele zooi groene infotrons te maken hebben, enfin ik ga weer verder puzzelen.
gr. thea
Gast
22-02-2007 20:35  Reageer met quote

het lukt me wel om de eerste vak groene met een glitterding te laten ontploffen en een glitterding met die gele diskettes, maar dan moet ik er nog steeds zo'n 50, dus het schiet niet op.
gr abby
Gast
22-02-2007 20:43  Reageer met quote

juist ja, dat lukt mij ook maar dan zijn we er nog niet, moeten maar gewoon verder borduren, moet toch te doen zijn
gr. thea
Gast
22-02-2007 21:25  Reageer met quote

T0LLIEEEEEEEE!!!!!!!!!!
Gast
22-02-2007 21:35  Reageer met quote

ze hoort je NIETTTTT, ff harder schreeuwen!!!!
Gast
22-02-2007 21:49  Reageer met quote

ben al schor!!!! en het is een hij hoor!!!
Gast
22-02-2007 21:52  Reageer met quote

oeps........schaam, sorry kan ik ook niet zien hier vandaan.
gr. thea
Gast
22-02-2007 22:01  Reageer met quote

had het zelfde hoor, een tijdje geleden,
gr abby
Gast
22-02-2007 22:07  Reageer met quote

hehe boefjes hahahaha!! Ik ben een hij ja

Ik ben net terug van mijn avond opleiding Ga nu is ff paar levels uitspelen

Willen jullie bij onderwerp het D nummer vermelden en het level nummer Soms zijn de gesprekken moeilijk te volgen over welke het gaat. (sorry voor mijn commentaar Smile)

Gr tollie
Gast
22-02-2007 22:23  Reageer met quote

Zo level 7 van D2 uitgespeeld

Gr tollie
Gast
22-02-2007 22:24  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Zo level 7 van D2 uitgespeeld

Gr tollie

Ik ben niet scherp meer ik bedoelde natuurlijk Level 7 van D7!
Gast
22-02-2007 22:43  Reageer met quote

D 2 LEVEL 2 , heb het pas 3x gevraagd,(sorry voor de commetaar)grapje hoor!!! maar ik probeer het nog een keer, links het vakje van 5 infotrons, en de rechterkant , heb jij die al? wil je het me dan verklappen? dan kan ik straks weer slapen.
gr abby
Gast
22-02-2007 23:02  Reageer met quote

Hehe dat is ook het enigste hokje wat me lukt met die 5 infotrons

Als je hem open hebt duw je dat blok 1 naar rechts Ga 1 omhoog en laat de bovenste infotron zitten Ga 2 naar rechts De infotron die linksboven zat valt naar beneden daarom kun je het vak nog weer uit Zuig beneden en ga 1 naar rechts Duw het blok links naast je 1 naar links en je kunt er weer uit

Gr tollie
Gast
22-02-2007 23:09  Reageer met quote

had je al gelezen dat ik weet hoe je de groene diskette kan laten ontploffen met een bal van bovenste vak, ik heb het beschreven hoe het moest, alleen dat rechtervak snap ik niks van, maar ik ga nu maar naar bed want om 6 uur is logetje weer wakker, ga morgen met hem zwemmen, krijg het al koud als ik er aan denk, nog 2 nachtjes dan gaat hij weer fijn naar mamma, al heeft hij verkondigt dat hij hier wil blijven wonen, maar dat doen we maar niet, huisdieren genoeg...
gr abby
Gast
23-02-2007 9:24  Reageer met quote

nou het hele linkervlak bij de gele diskettes van d2 level is leeg plus dat de groene diskette is ontploft, maar de ellende begint pas als je enthousiast de bal daar boven wegduwt en in het rechtervlak komt, heb de hele nacht in m'n slaap liggen puzzelen, maar ik zie het toch echt niet,
gr abby
Gast
23-02-2007 15:33  Reageer met quote

hoi,
ben maar weer ff met classic begonnen, ik zit zo vast als een huis, wie o wie kan me door level 73 heen loodsen, en dan met name dat stuk met gravitie, rechts beneden, en owja is abby wel een vrouw? anders sta ik weer eens voor joker.
gr. thea
Gast
23-02-2007 16:48  Reageer met quote

op bladzijde 20 heb ik level 73 helemaal beschreven en ja, ik heb voor alle zekerheid even gekeken maar ik ben echt een vrouw,
gr abby
Gast
23-02-2007 16:51  Reageer met quote

hihihi, oke maar zoals me n naam het al zegt, ik dus ook, maar ik hoefde niet te kijken, ik wist het al, maar bedankt voor de tip ik ga ff blz. 20 bekijken
gr. thea
Gast
23-02-2007 16:57  Reageer met quote

Weet niet wat ik heb gedaan... maar mn scherm is een beetje klein geworden. Via de help-functie krijg ik m ook niet meer schermvullend... (via ctrl1/2/3 of 4)

Help... zo ziet t er echt niet uit en speelt t ook niet fijn.

Gr. Tessa
Gast
23-02-2007 17:48  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Weet niet wat ik heb gedaan... maar mn scherm is een beetje klein geworden. Via de help-functie krijg ik m ook niet meer schermvullend... (via ctrl1/2/3 of 4)

Help... zo ziet t er echt niet uit en speelt t ook niet fijn.

Gr. Tessa

dat heb ik ook, ben nu niet meer anders gewend, vind het ook wel makkelijk kan ik zo steeds even op dit forum kijkn zonder mijn spel te onderbreken, maar ik ben het met je eens , groot is leuker, maar ik weet ook niet hoe je het terug kan veranderen, misschien iemand anders?
gr abby
Plaats Reactie Pagina 39 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: