|
|
|
|
| Gast |
| 19-02-2007 21:21 Re: level 67 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Kan iemand mij helpen met het begin van level 67 ; Get them out. Ik snap niet hoe je in het begin die diskette's uit het vak kan krijgen.
Groetjes femke |
je kan er 5 uit halen je duwt de diskette die voor je staat 5 naar rechts tot boven het kastje en onder de andere gele dan ga je er helemaal omheen naarboven dan links en naar beneden , je staat nu tegen de eerste diskette bij de uitgang aan, die duw je 1 naar beneden en dan de diskette ernaast 1 naar beneden en dan weer helemaal terug om alle diskettes heen en war je begonnen bent de diskette naar links duwen, tegen de kant aan ,denk dat je nu wel kunt zien hoe de rest er uit moet, het vak dat recht tegenover de uitgang zit hoef je geen gele diskette neer te zetten, je ziet dat er 2 ballen boven staan, en in een vak beneden zitten scharen die vrijkomen als de gele diskettes ontploffen, dar gooi je dan een bal op om dat vak te openen
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 19-02-2007 21:41 |
|
|
|
ik snap het . bedankt. maar waar moet ik de diskette neerzetten om het einde open te maken zeg maar zonder die ballen te laten ontploffen? |
| Gast |
| 19-02-2007 22:21 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | | ik snap het . bedankt. maar waar moet ik de diskette neerzetten om het einde open te maken zeg maar zonder die ballen te laten ontploffen? |
die vraag kan ik even niet volgen, je moet de ballen op die manier laten vallen dat je de diskette er bij de E zo in kan schuiven,
gr abby |
| Tes |
| 20-02-2007 14:37 Phils first |
|
|
|
Niks zo frustrerend als een level niet uit kunnen spelen... Heb level 63 (phils first) maar ff geskipt, kom er echt niet uit. Eerste gedeelte lukt nog wel, maar daarna sluit ik mezelf de hele tijd op en mis ik een aantal infotrons... help? |
| Gast |
| 20-02-2007 16:14 |
|
|
|
level 63 staat helemaal beschreven bij supaplex windows XP op pagina 5 en 6 , druk hieronder op oke bij ga naar supaplex en kijk op de lijst,
gr abby |
| Tes |
| 20-02-2007 16:45 |
|
|
|
Toppie toppie toppie!!! Gaat helemaal goed komen...  |
| Gast |
| 20-02-2007 17:47 |
|
|
|
tollie nog steeds bezig met level 2 van d2???? hahahaha
gr. thea |
| Gast |
| 20-02-2007 17:51 |
|
|
|
jazekers Als ik speel teminste Ben nogal druk met andere dingen dus heb er iets minder tijd voor Maar hebben jullie hem al?
Gr tollie |
| Gast |
| 20-02-2007 18:12 |
|
|
|
ja ben ook af en toe nog wel bezig, maar kan er ook niet dag en nacht achter zitten natuurlijk, heb ook nog andere dingen, maar die level 46 van d98, daar kan ik die rode diskette wel pakken, maar als ik hem wil plaatsen daar heb ik geen kans voor, is het misschien een kwestie van mazzel hebben?
gr. thea |
| Gast |
| 20-02-2007 18:27 |
|
|
|
nee, ik weet nu hoe de groene diskette gepakt kan worden, maar het hokje linksonder met die 5 infotrons ,weet jij die? en rechts kan ik helemaal geen wijs uit worden , dus als jij het weet , verlost me dan uit m'n lijden.
gr abby |
| Gast |
| 20-02-2007 22:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ja ben ook af en toe nog wel bezig, maar kan er ook niet dag en nacht achter zitten natuurlijk, heb ook nog andere dingen, maar die level 46 van d98, daar kan ik die rode diskette wel pakken, maar als ik hem wil plaatsen daar heb ik geen kans voor, is het misschien een kwestie van mazzel hebben?
gr. thea |
het moet inderdaad vrij snel , heb er ook heel lang over gedaan, het lukte me op een gegeven moment door steeds maar de zelfde weg te gaan ,tot je het kan dromen, zodat je precies weet waar je even de kans krijgt om hem te zetten.
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 14:54 |
|
|
|
ow bedankt, ik ga het weer proberen, maar nog ff over die level 5 van d07, daar mis ik steeds 1 infotron, wat doe ik nou fout dan, als ik door dat poortje kom, dan moet ik er nog 35, of ligt daar al de fout, verder is het een makkie.
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 15:19 |
|
|
|
hoeft geen uitleg meer hoor, ik heb die level 5 van d07 al, had er nu zels 2 infotrons over, het lag aan dat glitterding.
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 15:58 |
|
|
|
kom ik bij level 6 van d07, ook weer een obstakel, snap alleen dat ik naar boven moet voor de E, maar hoe kom ik daar, en hoe pak ik alle infotrons.
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 16:37 |
|
|
|
pak eerst die twee rode en ga door poortje , pak die volgende rode en ga door het poortje op het moment dat het glitterding voorbij naar boven gaat, leg daar waar je staat de rode bom en blijf staan in die bom tot de glitterding weer naar beneden is en weer terug je passeerd, dan ga je vlug naar beneden leg een rode vlak boven het poortje en duik erin,de gravitie valt dan weg, ga de laatse rode bij het andere poortje zetten , dan moet je de gele laten ontploffen .let op die groene valt naar beneden die duw ik op een blok zodra hij komt, je moet zelf maar uitkienen wanneer je drukt, ben het een beetje kwijt, maar ik dacht als die twee onderste gliterdindn tegen de gele aankomen, die laatste glitterding laat je gaan enwacht tot hij in het laatste vak naar beneden gaat, gooi die groene die daar boven zit op zijn kop als hij naar boven komt, wacht zo lang mogelijk tot hij bij dat punt is waar de eerste rode was ontploft, dan krijg je de meeste infotrons, het kan zijn dat ik iets verkeerd hebt gezegt, maar je weet nu hoe het ongeveer moet, dus kan je zelf even uitkienen wat het beste is,
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 16:38 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hoeft geen uitleg meer hoor, ik heb die level 5 van d07 al, had er nu zels 2 infotrons over, het lag aan dat glitterding.
gr. thea |
dat was het ook , ik zei al gooi een groene op z'n kop zodat je er 9 krijgt,
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 18:18 |
|
|
|
heel erg bedankt, het is gelukt hoor!!!, level 4 van d07 lijkt me niet te doen.
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 19:55 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | heel erg bedankt, het is gelukt hoor!!!, level 4 van d07 lijkt me niet te doen.
gr. thea |
nee ,maar ik ben met 7 bezig, ik geloof dat ik hem door ,maar ik weet het niet zeker, ga nu eerst logetje naar bed brengen.
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 20:04 supaplex level 100 |
|
|
|
hallo mensen..
ik weet nie waar jullie het allemaal over hebben..
maar ik zit met 'gewoon??' supaplex vast bij level 100 iq.. ik snap ech nie hoe je die diskettes moet verschuive om ze allemaal bove te krijgen..
weet iemand dat??
danke
edit Numix: graag een beetje letten op je spelling |
| Gast |
| 21-02-2007 20:12 Re: supaplex level 100 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | hallo mensen..
ik weet nie waar jullie het allemaal over hebben..
maar ik zit met 'gewoon??' supaplex vast bij level 100 iq.. ik snap ech nie hoe je die diskettes moet verschuive om ze allemaal bove te krijgen..
weet iemand dat??
danke |
als je even terug leest, dat level staat al vermeld, weet niet welke pagina , maar je kan bij 10 beginnen.
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 20:30 |
|
|
|
ben heel erg benieuwd, of je het lukt.......
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 20:58 |
|
|
|
Muurvast bij 67... heb m uit frustratie maar ff geskipt.. En dan toch hier maar ff om hulp vragen...
Snap helemaal niet hoe ik de diskettes daar weg krijg... En als t me al lukt, dan krijg ik de laatste niet weg...
Wie o wie helpt me uit de brand?
Gr. Tessa |
| Gast |
| 21-02-2007 21:00 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | ben heel erg benieuwd, of je het lukt.......
gr. thea |
het is gelukt!!!!!!!!
gr abby |
| Gast |
| 21-02-2007 21:02 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | Muurvast bij 67... heb m uit frustratie maar ff geskipt.. En dan toch hier maar ff om hulp vragen...
Snap helemaal niet hoe ik de diskettes daar weg krijg... En als t me al lukt, dan krijg ik de laatste niet weg...
Wie o wie helpt me uit de brand?
Gr. Tessa |
kijk eens op de vorige pagina, daar heb ik het juist uitgelegd.
ge abby |
| Gast |
| 21-02-2007 21:16 |
|
|
|
huh??? hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan
gr. thea |
| Gast |
| 21-02-2007 22:08 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | huh??? hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan
gr. thea |
je gaat boven de eerste rode diskette staan, pak de infotron rode diskette slikken en meteen naar rechts , zo pak je rechterrij het eerst, als je bij de onderste komt moet je even goed op je tab kijken rode diskette slikkken en meteen naar rechts via het groen naar boven zorg dat je op de bovenste rode diskette komt aan de linkerkant dan ga je daar op de zelfde manier via de rode diskettes naar beneden, je komt dan uit bovenop het kastje waar je de gele mee laat ontploffen, dat moet je dus niet doen,, je zet daar een rode diskette en ga er aan de boven kant eruit en meten naar links, dan ben je er overheen, ga langs de gele diskettes via het groen omhoog iets meer dn halvewege en ga tussen twee gele dikettes staan aan de rechterkant , wacht tot alle ballen gevallen zijn , dan ge je tussen de gele door en laat je aan de linkerkant naar beneden vallen, da ga je naar uiters links, ga je 2 poortjes omhoog.ga 2 naar rechts en je hebt een infotron dan 1omhoog tegen poortje aan en 1 naar rechts ga 1 door poortje, en 2 naar rechts dan 1 naar beneden door poortje en meteen 2 naar rechts en in fotron pakken, dan ga je 1 omhoog links boven je en 1 naar rechts, dan gaje helemaal naar boven en ga eerst helemaal naar links naar de eerste infotron, ga 1 naar beneden door poortje en 2 naar rechts, weer 1 naar beneden door poortje en je kan die infotron pakken, dan als je daar staat het poortje rechts ervan 1 naar boven, 1naar rechts 1 naar beneden en 1 naar rechts, 1 naar boven en 1 naar rechts, 1 naar beneden en meteen weer 1 naar rechts, 1 naar boven 1 naar rechts 1 naar beneden en meteen 1 naar rechts dan weer helemaal naar boven , op de zelfde manier pak je de andere infotron, wel steeds de meest linkse eerst, als je de laatste hebt gehad sta je daar boven en moet je onder die 2 bovenste poortjes uiters rechs langs naar de gelediskettes ga daar doorheen via het groen en laat je aan de andere kant naar beneden vallen ga tegen dat muurtje staan en zet een rode bom, nu komt het!!!! zodra de bom zichtbaar is 2x naar boven springen 1 seconde stilstaan en meteen weer naar boven springen , de bom ontploft en jij drukt meteen naar rechts en je gaat over het muurtje heen dan laat je de gele diskettes ontploffen, en op de zelfde manier wat ik zojuist beschreef werk je je over de ballen heen, ik had zelfs nog 5 rode over, en de infotrons onderweg pakken, en via het groen naar de E , uiters rechts beginnen. dat was het , 8 was heel simpel die heb ik ook al gehaald, 9 is weer een hersenbreker, dus ik a maar gauw weer verder.
gr abby |
| Gast |
| 22-02-2007 0:03 |
|
|
|
Ik had 7 ook nog niet Ben hem nu volgens uitleg aan het spelen maar een vraag Jij zegt eerst de rechterrij Bedoel je niet eerst de linker??
Gr tollie |
| Gast |
| 22-02-2007 0:06 |
|
|
|
sorry het klopt wel
Gr tollie |
| Gast |
| 22-02-2007 0:27 |
|
|
|
Nog klein vraagje Je legt alles prima uit (het is laat misschien ben ik wel zo stom) Als ik de laatste infotron bij de buisjes links heb gepakt dan zeg je dat ik bovenaan door het groene naar rechts moet om naast de gele diskettes naar beneden te vallen Nu de vraag Hoe kom ik vanaf de laatste infotron naar rechtsboven bij het bovenste buisje Ik zie het ff niet
Nu ga ik slapen
Gr tollie |
| Gast |
| 22-02-2007 8:30 |
|
|
|
als je de laatste infoton hebt gepakt ga je daar meteen 1 naar beneden poortje door en meteen rechts en dan 1 naar boven en 1 rechts, je bljft nge als het pijltje naar boven staat, en dan laat je je vallen naar rechts en rechts drukken, ga je vanzelf tussen de gele door naar rechts, wil jij me dan nog uitleggen van d2 het vakje uiters links met die 5 infotrons, en de rechterkant? of weet jij die ook nog niet?
gr abby
ps.. ikwordt toch nog slim he ? hi hi .... |
|
|
|