NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

hulp gevraagd met supaplex levels
Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 317, 318, 319  Volgende

Plaats Reactie    Numix Forum Index -> Supaplex
Gast
18-02-2007 15:51  Reageer met quote

o o o wat zijn we weer lastig(geintje) weet eigelijk niet hoe ik het nog beter uit moet leggen, maar ik zal m'n best doen, als je dus die twee infotronnen hebt gepakt zoals ik boven hebt beschreven neem je de weg groene weg naar links naar de twee pijltjes boven elkaar, je gaat het bovenste pijltje door helemaal naar boven en dan naar rechts naar de infotron en na de infotron gewoon door lopen je valt naar beneden dus je drukt naar kinks en je gaat de weg over het groen weer terug, dus doordat je eerst de 2 infotronnen hebt gepakt is er een opening ontstaan, daarom moet je je gewoon eraf laten vallen en naar links drukken zodat je over het groen verder kan, was ik nu wat duidelijker? zo niet dan doen we het anders en ga ik je preciezer de weg laten vervolgen door elke stap die je moet zetten te vermelden, zoals 1 naar links 2 naar rechts enz...
ik hoor het wel.
gr abby

Gast
18-02-2007 16:06  Reageer met quote

hahaha, zou het zo erg zijn met mij, tjonge stap voor stap?
maar wel heel lief dat je dat voor me wilt doen, maar ik probeer het zelf maar eerst eens weer, je hoort nog van me
gr. thea
Gast
18-02-2007 16:51  Reageer met quote

Hoi hoi hoi hoi

Hier ben ik dan eindelijk weer Hoe ver zijn jullie met de D2 levels Hebben jullie level 2 al Ik kan hem wel maar het lukt nog niet helemaal

Gr tollie
Gast
18-02-2007 17:03  Reageer met quote

ik ben bij level 9 d2, maar level 2 heb ik ook nog niet, misschien abby? trouwens die zal wel gelukkig zijn, dat je er weer bent, haha
gr. thea
Gast
18-02-2007 17:07  Reageer met quote

BEN OVERGELUKKIG...level 2 heb ik ook nog niet, ik weet nu hoe level 18 moet, maar toch kom ik 1 infotron tekort, zeg alsjeblieft dat je ook(bijna) bij 18 bent?
gr abby
Gast
18-02-2007 17:11  Reageer met quote

weet trouwens ook ongeveer hoe het moet maar kom gele diskettes tekort om alles te openen, 1 diskette gebruik ik al om met een infotron het vak te openen van het kastje die de andere gele diskettes laat ontploffen, 1 gele volstaat voor dat vak links boven, maar de rest verdelen?
gr abby
Gast
18-02-2007 17:12  Reageer met quote

level 2 bedoel ik
abby
Gast
18-02-2007 17:39  Reageer met quote

Anonymous schreef:
weet trouwens ook ongeveer hoe het moet maar kom gele diskettes tekort om alles te openen, 1 diskette gebruik ik al om met een infotron het vak te openen van het kastje die de andere gele diskettes laat ontploffen, 1 gele volstaat voor dat vak links boven, maar de rest verdelen?
gr abby

Mag ik vragen hoe jij dit doet Ik gebruik ook een gele diskette om het kastje vrij te maken maar misschien doe jij het op een andere manier.

gr tollie
Gast
18-02-2007 18:07  Reageer met quote

ik zorg eerst dat de bal die helemaal links ligt via de gele diskettes op dat vakje ligt en de gele aan de rechterkant nadat ik de infotron hebt gepakt, en dan valt de infotron via de bal op de gele diskette.
en jij?
gr abby
Gast
18-02-2007 18:52  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ik zorg eerst dat de bal die helemaal links ligt via de gele diskettes op dat vakje ligt en de gele aan de rechterkant nadat ik de infotron hebt gepakt, en dan valt de infotron via de bal op de gele diskette.
en jij?
gr abby

Exact het zelfde

Het enige wat nog niet lukt is de groene diskette linksonderin laten ontploffen
Gast
18-02-2007 19:52  Reageer met quote

daar had ik nou 2 gele neergezet, zodat allebei de vakjes open gaan en ook de groene diskette, daarom heb ik te weinig gele diskettes, voor de rest,
gr abby
Gast
18-02-2007 20:04  Reageer met quote

zo ff 10 levels achter elkaar van d5, dat schiet lekker op, maar die hebben jullie natuurlijk allemaal al uitgespeeld, heb nu 572 levels uitgespeeld en jullie?
gr. thea
Gast
18-02-2007 20:15  Reageer met quote

Anonymous schreef:
zo ff 10 levels achter elkaar van d5, dat schiet lekker op, maar die hebben jullie natuurlijk allemaal al uitgespeeld, heb nu 572 levels uitgespeeld en jullie?
gr. thea

Ik heb er 851 uitgespeeld

Gr tollie
Gast
18-02-2007 20:26  Reageer met quote

heb 990 levels uitgespeeld

gr abby
Gast
18-02-2007 20:27  Reageer met quote

reken fout, 790
gr abby
Gast
18-02-2007 20:37  Reageer met quote

tjonge, dan kan ik nog wel ff doorvragen, hahahahaha
nee hoor grapje, probeer het ZELF en als ik het helemaal niet meer zie, dan kan ik altijd nog aan de bel trekken, maar één ding is zeker, dan zijn we er nog lang niet, als het ooit gaat lukken.
gr. thea
Gast
18-02-2007 20:46  Reageer met quote

als jullie maar vlug bij level 18 d2 zijn, anders hang ik alsnog in de schuur, heb logetje net naar bed gebracht, hoop dat hij nu een beetje uitslaapt, afgelopen nacht zat hij doodleuk om 5 uur in z'n kamer te spelen, tot 3x toe heb ik hem terug in bed moeten leggen, hij had 3 jaargangen donald ducks die in m'n kast lagen door de hele kamer verspreid, hij was een hut aan het bouwen, (grrr) heb hem nu expres wat langer opgehouden, ben benieuwd.
gr abby
Gast
18-02-2007 20:50  Reageer met quote

zullen we doen wie het eerste door level 2 d2 heen is , als we trouwens met z'n drieen overleggen en nadenken, komen we er misschien uit, de een ziet misschien wat een ander over het hoofd ziet.
gr abby
Gast
18-02-2007 21:31  Reageer met quote

Anonymous schreef:
als jullie maar vlug bij level 18 d2 zijn, anders hang ik alsnog in de schuur, heb logetje net naar bed gebracht, hoop dat hij nu een beetje uitslaapt, afgelopen nacht zat hij doodleuk om 5 uur in z'n kamer te spelen, tot 3x toe heb ik hem terug in bed moeten leggen, hij had 3 jaargangen donald ducks die in m'n kast lagen door de hele kamer verspreid, hij was een hut aan het bouwen, (grrr) heb hem nu expres wat langer opgehouden, ben benieuwd.
gr abby

Misschien de volgende keer een scheutje jenever door zijn cola doen! Smile (ja ik weet het ben erg)

Ik doe mijn best Zit nu bij d2 level 7
Gast
18-02-2007 21:58  Reageer met quote

ow en ik wou net vragen hoe level 5 van d7 gaat, ik mis iedere keer 4 infotrons, maar jullie hebben me al zo vaak geholpen, ik ga ook kijken naar d2 level 2, ow en mocht het vanavond niet meer lukken(want ik ga tegen 11 uur me n bed in) dan moet het morgen maar gebeuren.
gr. thea
Gast
18-02-2007 22:03  Reageer met quote

Anonymous schreef:
Misschien de volgende keer een scheutje jenever door zijn cola doen! Smile (ja ik weet het ben erg)

Ik doe mijn best Zit nu bij d2 level 7

hij lust geen cola, maar appelsap, maar je brengt me op een idee, heb wel geen jenever in hus maar cognac of whisky wil misschien ook wel helpen,
nee hoor, dat vind ik zielig, ik heb gezegt dat hij zijn bed uit mag komen als het buiten licht is, heb eigelijk geen idee hoe laat het nu licht wordt, maar ja afwachten maar, heb afgelopen vrijdag m'n fretje in moeten laten slapen, had een flinke tumor op z'n kopje, had ik 3 weken geleden al weg laten halen , maar vrijwel meteen is er weer een nieuwe op gegroeit, en in z'n okseltje kwam er ook al een, het was een verschrikkelijk lastig beestje, dat nooit in de kooi wou, zodra je hem erin zetten ging hij vrezelijk krabbelen over het plankje, geen gehoor, dus kreeg hij al gauw z'n zin, maar zo'n klein beestje over de vloer is vaak best lastig, laat er iemand weer een deur open staan , was hij weer weg natuurlijk, zo heb ik hem een keer in de wasmand gevonden, lag hij te slapen, of in de garage , was ik al een half uur aan het zoeken, ligt hij in een mandje, die aan het stuur van m'n scooter hing, die in de garage staat, daar zoek je een oude blinde fret toch niet? het is dat ik hem opgerold zag liggen toen ik er langs liep, anders had ik me nog veel langer rot lopen zoeken. hij graafde planten uit, gooide de voerbakjes en waterbakjes van de hond en de kat steeds leeg door de keuken heen, z'n poepbakje stond in een hoekje in de keuken, en nooit kon hij er eens normaal op gaan zitten, steeds lagen er gritkorrels door de keuken heen, ga daar maar eens met je blote voeten opstaan(au) hij pikte van alles weg, en verstopte het onder de kast, sleutels en dergelijke, en als je dan op je buik ging liggen om ze terug te pakken onder de kast, dan beet hij even lekker in je voeten, om te pesten, het is nu heel rustig de deur staat open, alles is schoon en netjes, maar ik mis hem nu al,,,,, zo intussen zijn jullie allebei natuurlijk bij level 18. ben ik weer blij,
gr abby
Gast
18-02-2007 22:22  Reageer met quote

Anonymous schreef:
ow en ik wou net vragen hoe level 5 van d7 gaat, ik mis iedere keer 4 infotrons, maar jullie hebben me al zo vaak geholpen, ik ga ook kijken naar d2 level 2, ow en mocht het vanavond niet meer lukken(want ik ga tegen 11 uur me n bed in) dan moet het morgen maar gebeuren.
gr. thea

eerst doe je de voorkant, laat groene diskettes op de juiste manier vallen, en pak de infotrons die je kan pakken, en ga dan door het poortje, ga netjes onder de groene diskettes door helemaal naar het einde.(zonder ze te laten vallen natuurlijk,) de laatste groene duw je naar rechts op het bruine blokje zodat het glitterding vrij komt, die laat je gaan en als hij terug komt gooi je de volgende groene diskette op zijn kop zorg dat er zoveel mogelijk infotrons eruit komen, beetje uitkienen, de infotron op het uiterse hoekje moet je laten liggen, je ziet dat alle glitterdingen infotronnen worden, de bovenste laten liggen want je moet de groene diskettes verschuiven naar beneden rechts naar de E toe, dat doe je zo, ga onder zo'n groene diskette staan, en ganaar beneden, de diskette komt achter je aan als je beneden bent gauw 1 naar links en de groene diskette meteen nar rechts duwen, dan ontploft hij niet, en kun je hem helemaal rechts naar beneden gooien, let op 2x komt daar nog een glitterding , zodat je naar beneden moet om infotrons te pakken voor je de volgende groene diskette gooit, ik heb het een paar keer moeten doen voor ik genoeg infotrons had voor de E , dus goed kijken , wat je doet.
gr abby
Gast
18-02-2007 23:06  Reageer met quote

wat zielig, ik weet wat het betekent heb al zoveel tranen gelaten om katten, vissen, cavia enz. is nog één kat over, en dat is me toch een verwend nest, maar ach ze ook heel lief, ik ga nu slapen, ben nog niet veel verder gekomen, maar morgen begin ik weer met frisse moed.
gr. thea
Gast
19-02-2007 9:18 level 2 d2 Reageer met quote

de gele diskette zet ik nu vooraan bij het vak linksboven, die bal die boven dat schaartje zit kanik naar beneden duwen om die groene diskette te laten ontploffen, moet nu alleen nog er achter komen hoe ik dan de infotrons links moet pakken, het lukt me wel om allebei die schaartjes heel te laten, ik weet alleen niet meer hoe ik de infotrons moet pakken in het bovenste vakje links onder met die 5 infotrons, wil je me dat verklappen, ga ik nu verder daar boven proberen.
gr abby
Gast
19-02-2007 11:07  Reageer met quote

heb het nu door, de gele diskette toch aan de achterkant plaatsen linksboven, je gaat daar naar binnen en ga via de infotrons om hoog over de groene diskettes langs en de laatste groene diskette ,haal je eerst dat vakje groen weg naast de diskette aan de rechterkant en schuif de groene diskette naar rechts tegen dat bruine muurtje, dan haal je links van die diskette 1lager een groen vlakje weg, ga terug over de andere laatste diskette en ga eerst naar beneden en laat de bal 1 zakken , dan duw je de groene diskette in het vaje dat je vrij hebt gemaakt en het muurtje ontploft, laat het schaartje die daar op en neer gaat vrij en dan is de bedoeling dat je de eerste grone diskette die daar ziet naar beneden laat vallen op het moment dat het schaartje boven het poortje staat moet het ontploffen, om het wat gemakkelijker te maken kan je eerst de weg wat vrijer maken door de infotrons vast te pakken, en die andere groene duw je als laatste naar links naar beneden , de bal kan je dan naar buiten duwen om op de groene diskette te laten vallen, nu wil ik nog weten hoe dat bovenste vakje links onder leeg gehaald kan worden, zonder dat ik vast komt te zitten.
gr abby
Gast
19-02-2007 13:23  Reageer met quote

vergeet maar wat hier boven staat, het lukt toch niet, maar ik ben er bijna uit,
gr abby
Gast
19-02-2007 14:10  Reageer met quote

ha ha ha heb het voor elkaar, je gaat links boven dor het poortje , haal eerst het vakje groen weg voor je de infotrons pakt, dan pak je eerst de infotrons boven de groene diskettes dan de eerste groene diskette naar links duwen bij die ballen, de tweede er ook tegen aan, die bal die los bovenop ligt kan je dan op die tweede diskette duwen , en dan zo even laten liggen, dan ga je naar de laatste diskette en zoals ik in het vorige berichtje al zei 1 naar rechts schuiven, en daarnaast 1 vakje nar beneden wegzuigen die tweede diskette 1opschuiven naar rechts en naar beneden de bal 1 laten zakken en dan zit hij vlak boven die schaar, laat hem erop vallen , dan schuif je de groene diskette 1 naar rechts in het vakje dat je weg had gezogen, het muurtje ontploft wcht tot het schaartje weer naar beneden gaat gooi die groene diskette er achteraan, poortje onploft , die andere diskette kan je het bruine vakje mee laten ontploffen, dan het vak in het midden aan beide kanten ,niet naast het bruine vakje maar 1 erboven , groene diskette laten vallen, infotron pakken en de rest laten ontploffen, en dan die bal van het begin van die groene diskette duwen en je kunt hem zo naar rechts naar buiten duwen, naar die groene diskette beneden, dit was het echt, het is mij gelukt, jammer dat ik nog steeds niet weet hoe ik dat vak beneden links open krijgt, maar dat hoor ik vast van 1 van jullie, ga nu vast de rechterkant oefenen.
gr abby
Gast
19-02-2007 14:34  Reageer met quote

nou de rechterkant snap ik helemaal geen biet van, ik hoop dat jij het wel weet tollie , want anders heb ik voor niets zo aan het puzzelen geweest.
gr abby
Gast
19-02-2007 19:36  Reageer met quote

hoi,
ik ben ff met een andere level bezig, ben het ff zat, komt zo langzamerhand me n str.. uit en het wordt zo ééntonig.
gr. thea
Gast
19-02-2007 20:45 level 67 Reageer met quote

Kan iemand mij helpen met het begin van level 67 ; Get them out. Ik snap niet hoe je in het begin die diskette's uit het vak kan krijgen.
Groetjes femke
Plaats Reactie Pagina 37 van 319
Vorige  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 317, 318, 319  Volgende

Ga naar: