|
|
|
|
| Gast |
| 15-02-2007 18:48 |
|
|
|
heb je hem nou nog niet?
gr abby |
|
|
|
|
| Gast |
| 15-02-2007 20:34 |
|
|
|
hahaha, nee jij ook niet, ben eerst weer met classic begonnen, ben net weer door 2 levels heen, is er verder niemand die ons daarmee kan helpen dan? of zijn ze allemaal een beetje moe van supa.
gr.thea |
| Gast |
| 15-02-2007 20:45 |
|
|
|
ik geloof het ook
ben nu maar weer level 18 aan het proberen, van d2
gr abby |
| Gast |
| 15-02-2007 21:33 |
|
|
|
zal ik level 3 van d2 beschrijven, zodat je kan spieken als er iets niet lukt..?
gr abby |
| Gast |
| 15-02-2007 21:48 |
|
|
|
als je wilt. wel graag beneden is ook geen probleem maar waar moet ik die rode bommen gebruiken, misschien dat ik dan verder kom.
gr. thea |
| Gast |
| 15-02-2007 22:16 |
|
|
|
helemaal bovenin waar die 4 infotrons tussen die stenen zitten, daar strand ik, verder lukt ie wel
gr. thea |
| Gast |
| 15-02-2007 22:47 level 3 van d2 |
|
|
|
je begint met de eerste 2 rode bommen , 1 gebruik je om dat glitterding te pakken, de bom plaats je er bovenop zodat de gele diskettes er straks langs kunnen, dat glitterding laat je onder een bal ontploffen vlak naast de vak van de gele diskettes, een beetje schuiven met de ballen, dan groen weghalen en bij de vakken gele diskettes neer zetten, met 2 rode diskettes ga je naar boven, eerst helemaal naar het linkervak, haal het groen weg onder die 3 groene diskettes , behalve dat ene groene vlakje tussen de vakjes waar de infotronnen zitten, pak ook vast die 4 infotrons, en zet een rode diskette precies in het midden onder de groene diskettes, en die andere rode voor het vak ernaast , ga dan naar het vak ernaast en pak de infotronnen en ga door het poortje naar het volgende vak, let op daar is gravitie, pak de 2 rode diskettes en ga naar boven om het vierkantje heen naar de bal, ga over de bal heen en schuif de bal naar het vierkant, ga de zelfde weg , weer over de bal terug zodat je weer onder het vierkant sta en ga dan helemaal naar rechts, gebruik 1 rode diskette om dat glitterding vrij te laten, ga een stukje terug, en wacht tot de glitterding vlak bij is en ga dan snel een stukje omhoog ,om hem er door te laten, echt het laatste moment doen, want door die gravitie ga je ook weer meteen naar beneden, je gaat bij dat vierkant staan , precies onder de bal die je daarboven naast het vierkant geschoven hebt, wacht tot dat glitterding weer terug komt , snel naar boven en een stukje naar rechts en de bal op dat ding valt, dan heb je weer 9 infotrons en ga je naar het volgende vak,daar zie je rechts van je weer zo'n glitterding, en links zie je een schuine stapel van ballen, met 1 infotron er in, en er boven 2 losse ballen , je laat dat glitterding ontploffen onder de bovenste bal die tegen , zeg maar,het plafond aan zit, zodat de ballen rij kapot ontploft en je die ene infotron kan pakken, dan ga je verder en pak die infotrons die daar boven zitten en dan kom je bij een vierkant vak van ballen, daar gebruik je weer een rode diskette, om die infotron te pakken, je pak de rest van de infotrons en dar is dan de E. 4 en 5 heb ik niet en 6 had ik al beschreven op de vorige bladzijde, als je bij 7 bent en je hebt hulp nodig geef dan maar een gil,( niet letterlijk, want dat hoor ik toch niet)
gr abby 3x |
| Gast |
| 15-02-2007 22:49 |
|
|
|
ben je lekker snel mee, maar de uitleg staat er, bij die 4 infotrons gebruik je dus een rode diskette.
gr abby |
| Gast |
| 16-02-2007 12:22 |
|
|
|
is het al gelukt?
gr abby |
| Gast |
| 16-02-2007 14:32 |
|
|
|
nee, hahaha ik moet nog beginnen, maar hij moet nu zeker lukken, dankjewel en je hoort nog van me
gr. thea |
| Gast |
| 16-02-2007 15:19 Snelheid winplex |
|
|
|
De snelheid van mijn winplex gaat niet hoger dan 15, dit is dus de helft van het maximale en erg vervelend! Ook als ik hem helemaal opnieuw installeer verandert dit niet. Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? |
| Gast |
| 16-02-2007 15:29 |
|
|
|
het is gelukt hoor, joepieeee ben nu met level 6 bezig
gr. thea |
| Gast |
| 16-02-2007 15:41 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | het is gelukt hoor, joepieeee ben nu met level 6 bezig
gr. thea |
die gaat ook wel lukken met dat sublieme uitleg van me, als je straks hulp nodig hebt met level 7 dan hoor ik het wel , hij is niet moeilijk , heb hem in 3x gehaald,
gr abby |
| Gast |
| 16-02-2007 18:31 |
|
|
|
ff pauze, begin scheel te zien, haha
gr. thea |
| Gast |
| 16-02-2007 19:30 |
|
|
|
dat is juist makkelijk, zie je het 2x
gr abby |
| Gast |
| 16-02-2007 20:02 |
|
|
|
hihihi, ja juist jah daarom heb ik level 6 ook gehaald, en bedankt voor de uitleg, op naar de volgende
gr. thea |
| Gast |
| 16-02-2007 20:38 |
|
|
|
ik wacht af, ga nu maar weer stressen bij level 18.
gr abby |
| Gast |
| 16-02-2007 22:24 |
|
|
|
ik heb nog ff een vraag, level 65 van classic, jah uitleg heb ik gelezen, maar dat helpt me niet veel, als ik bij het vierde platform ben, waar moet ik dan heen, naar beneden lukt niet, dan krijg ik die bovenste infotron niet, heb supaplex jaren geleden op een diskette gehad, en toen lukte dat level wel, of zou het dan wel aan me n scheelzien liggen, hahaha. |
| Gast |
| 16-02-2007 23:13 |
|
|
|
zal zo gauw mogelijk antwoorden, maar ga nu naar bed, moet morgen een kleine logee van 6 jaar ophalen, hij blijft de hele week logeren, en is ook verslaafd aan spelletjes op mijn pc, dus ik hoop dat ik er ook achter mag van hem( gna gna)
gr abby |
| Gast |
| 17-02-2007 16:12 |
|
|
|
maar wel gezellig toch? een beetje afkicken zo nu en dan, kan ook geen kwaad, haha.
gr. thea |
| Gast |
| 17-02-2007 17:53 |
|
|
|
nou ik heb heel slim een paar tekenfilms voor hem gekocht, het weekend zal er niet veel van komen , maar maandag zorg ik wel dat hij aan de tv gekluisterd is, heb je level 7 al kunnen doen van d2?
gr abby |
| Gast |
| 17-02-2007 18:08 |
|
|
|
ik ben er al wel weer mee bezig geweest, maar kom steeds bommen tekort, maar ik blijf het gewoon proberen, doe iets niet goed maar kom er vanzelf achter, het is gewoon een kwestie van goed die diskettes neerzetten, kijk ondertussen ook nog naar andere levels, anders gaat het vervelen.
hahaha een slimme vogel ben je om tekenfilms te kopen, zal ie wel een tijdje mee zoet zijn.
gr. thea |
| Gast |
| 17-02-2007 20:26 level 65 classic |
|
|
|
het 4de plateautje, je gaat naar boven tot je niet verder kan en dan naar rechts , sta je boven de infotron, die pak je en dan sta je op dat plateautje en ga je de weg vervolen over het groen naar links en laat je er af vallen en druk gelijk naar links en vervolg je weg eerst een stukje naar links en dan naar boven over het vak met de 2 in fotrons , dus eroverheen naar rechts en er onderdoor terug de infotrons pakken, dan ga je weer naar links tot je er afvalt en naar links blijven drukken dan vervolg je de weg met het volgende groen naar de pijltjes, daar ga je helemaal naar boven en naar rechts naar die infotron boven, je laat je er dar ook weer afvallen en druk naar links en je volgt het groen eronder weer terug en dan zorg je dat je bij de pijltjes weer terecht komt ga tussen de pijltjes rechtdoor naar links dus, en aan het eind naar beneden vallen, dan kom je bij de infotron, en dan weer het groen volgen naar de pijltjes en erdoor weer naar boven naar de E. o ja als je het wil weten wil ik wel verklappen waar de rode diskettes moeten bij level 7 d2, maar dan moet ik er ook weer even doorheen, ik weet het niet meer uit m'n hoofd, logetje ligt in bed na een zeer natte badritueel en een heel boekje voorlezen, nu heb ik weer even lekker tijd voor mezelf, dus van afkicken is geen sprake, ik wou dat tollie weer eens van zich liet horen, mijn geduld wordt wel weer op de proef gesteld, ik kan echt nergens meer verder, zielig he?
gr abby |
| Gast |
| 17-02-2007 20:51 |
|
|
|
level 7 heb ik al hoor, net gehaald yesssssssss, dan ga ik nu ff weer naar classic en probeer door die level heen te komen, jah echt heel zielig, en ik ben nog niet zover, dus kan ik jou ook niet meehelpen, anders heel graag, misschien ziet tollie ook scheel van de supaplex, soms net als ik.
gr thea |
| Gast |
| 17-02-2007 22:38 |
|
|
|
bij level 8 kom ik niet bij de E, ik haal alle infotrons maar één steen verspert de weg naar de E, lijkt me dat er toch maar één weg mogelijk is, weet jij het? |
| Gast |
| 17-02-2007 22:48 |
|
|
|
kheb level 8 al hoor, hoeft niet meer uitgelegd te worden, op naar de volgende, hahaha |
| Gast |
| 17-02-2007 22:58 |
|
|
|
dat probleem had ik ook , 9 is als je heel goed nadenkt heel gemakkelijk, denk aan groene diskettes en glitterdingen, dan krijg je een heleboel infotronnen en hoef je niet het hele level door, zo,n glitterding die in het tweede vak zit laat ik ontploffen tussen de rij groene helemaal links in het eerste vak, denk maar goed na ergens boven kan je er een bal op gooien en wordt heel de linkerkant bezaait met infotronnen,
gr abby |
| Tes |
| 18-02-2007 2:37 |
|
|
|
Een hele goede nacht gewenst aan alle die-hard Supaplexers! Ben druk druk druk... Moeite met level 60, Versa, kom niet verder:
het stukje waar links en rechts 4 bommen zitten, in het midden 2 rijen met infotrons. Daaronder zitten ook weer infotrons, maar die sluit ik elke keer op! En als t me toevallig wel weer lukt dan zit ik even verderop weer vast! HELP!
De d-levels zijn ook erg leuk... wel lastig... |
| Gast |
| 18-02-2007 10:29 level 60 classic |
|
|
|
als je bij dat punt bent pak je eerst die infotronnen die er tussen zitten en zorg dat je aan de rechterkant eindigt, ga naar beneden en meteen naar links ga 2 naar beneden en zuig dat groen onder je weg, ga 1 naar rechts en zuig die ene in fotron weg en ga terug naar links ga naar boven en de ballen vallen , laat maar weten waar je nog meer vastzit.
gr abby |
| Gast |
| 18-02-2007 14:57 |
|
|
|
hallo,
nou ik ben ff met level 65 bezig van classic, maar me n iq zal ook wel niet zo zijn als het moet zijn, maar snap het nog niet helemaal, die ene infotron helemaal bovenaan links, hoe krijg ik die, en waar moet ik dan heen, zucht..........
gr. thea |
|
|
|