|
|
|
|
| Gast |
| 13-02-2007 12:40 |
|
|
|
geintje zeker, ben alleen maar blij dat ik ze nog niet heb uitgespeeld, anders moet ik afkicken!!!!
gr. thea |
|
|
|
|
| Gast |
| 13-02-2007 15:26 |
|
|
|
KOM OP DAN MET EEN PROBLEEM, IK VERVEEL ME |
| Gast |
| 13-02-2007 15:38 |
|
|
|
oke, daar ben ik dan
waar moet ik heen met die gele diskette bij level 63 van d98, je moet je niet gaan vervelen, hoeft ook niet, heb nog zoveel levels die ik niet weet, maar zal je niet in één keer zoveel werk opdragen.
gr. thea |
| Gast |
| 13-02-2007 17:24 |
|
|
|
nou, daar ben ik gauw mee klaar, op pagina 30 staat een mooie afbeelding van het probleem, tollie heeft precies voorgedaan hoe je het daar moet doen, mij is het gelukt,
kom maar op met het volgende probleem, zet er maar een paar neer, heb ik vanavond wat te doen, ik kan even niet verder, wacht op tollie,
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 18:40 |
|
|
|
jah, daar had ik nog niet naar gekeken, maar bedankt ik moet hem nu nog ff zien te halen, ja en dan level 7 van d1, het begin dat is geen probleem, maar die diskette daar bovenin, hoe los ik dat op.
gr. thea |
| Gast |
| 13-02-2007 18:47 |
|
|
|
die heb ik ook nog niet,verder heb ik 1 t/m 11 en 14, dus de volgende maar weer.
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 19:16 |
|
|
|
nou daar gaat ie dan, ik heb nog geen level van d2, d6, d7, d8 en d9, dus als je me daarmee verder kan helpen? ik heb totaal ook nog maar 555 levels, ik moet er nog super veel. |
| Gast |
| 13-02-2007 19:16 |
|
|
|
gr. thea natuurlijk |
| Gast |
| 13-02-2007 20:39 |
|
|
|
zal beinnen bij level 6 ik neem aan dat je het eerste en de 2de vak wel doorkomt, begin bij het 3de vak dus, je gaat boven die 3 ballen langs tot je tegen de volgende bal komt, dan recht naar beneden tot aan het blok, 1 opzij naar rechts, 2 naar beneden, 2 naar rechts
en 2 omhoog , 1 naar rechts, en 3 omhoog, 1 naar beneden en 1 naar links, dan laat je 1 schaartje vrij, en duw je de onderste bal een stukje naar rechts, die andere bal valt achter je en de bal voor je laat je op het schaartje vallen als hij komt zodat het pootje beneden vrij is, dan ga je eruit, en ga je eerst naar links en zie je een vak met een gele diskette erin en ook een schaar, die moeten eruit kunnen dus je laat weer een schaar vrij bij het begin en laat boven dat vak een bal op z'n kop vallen zodat het vierkantje ontploft, de schaar die daar vrij komt gebruik je om dat vak die je links ziet te openen, je haalt die infotronnen weg, de bal laat je zakken tot hij nog op 1 groen vlakje ligt, daar onder haal je in 1 rechte lijn groen weg tot beneden wacht tot de schaar erin gaat en gooi meteen de bal er achteraan en het vak met de 3 infotrons zijn open, zie je het vak links daarnaast, de meest onderste bal er boven gooi je op weer een schaartje die je vrij laat zodat het vak open schiet, je pak eerst die infotron dan ga je erin en haal 1 vakje groen weg zodat die bal naar binnen valt. laat eerst die schaar rustig weg gaan, dan heb je er al weer 2 bevrijd, en die heb je nodig, duw de bal die er boven ligt, naar links naar beneden op die andere bal die er al ligt, hij valt er naast , wachten tot er een schaar komt, en het vak openen die daar onder zit met die ene infotron, nou ga je eerst maar even helemaal naar rechts en daar de infotrons pakken, let op met in de vakken gaan dat er geen bal mee naar beneden valt even weg schuiven, het achterste benader je voorzichtig je ziet daar 3 infotrons en 2 ballen naast elkaar, daar hoef je niks mee het gaat om die 2 ballen daar boven , de rechtse moet je naar rechts schuiven, en die linkse moet je weer zo benaderen dat je er een schaar op kan laten vallen, en die 3 inforons be vrijd, de rode diskette gebruik je om die ander rode te pakken, die ongetwijfeld al had gezien, en die gebruik je weer om die infotronen rechts te bevrijden, dat vak links daarnaast lukt je wel zonde uitleg, dan weer helemaal naar links je laat die stapel ballen van , in fotronnen pakken en de gele diskettes aan het begin die vak en dat vak helelemaal links, daar moet je zelf kijken waar je hem het beste heen kunt schuiven, bij ging het alleen boven op in het rechter hoekje, nou ik hoop dat je het hebt kunnen volgen, en dat ik niets vergeten bent, ga nu naar level 7 kijken,
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 20:42 |
|
|
|
dit was dus level 6 van d2, ik had je verkeerd begrepen, dus nu maar eerst aan level 1 van d2 beginnen, zal eens kijken.
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 20:48 d1 |
|
|
|
die is simpel, je bent geneigd om de schaar daar achter naar beneden te laten gaan en de bal er boven op te gooien mar dan ontploft de e dus je zorgt dat de schaar de andere kant opgaat en je gaat aan de rechterkant van de bal staan en zorgt dat de schaar in dat vak komt dan gooi je de bal die kant op op z'n knar en huppa!!!
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 20:53 d 2 |
|
|
|
denk dat je nu maar gewoon een spel gaat spelen, en waar dan het probleem is,dan leg ik dat uit, hele levels beschrijven is ook weer een beetje veel van het goede, level 2 heb ik nog niet maar 3 wel en hier boven staat d1 maar ik bedoelde natuurlijk level 1 van d2.
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 21:21 |
|
|
|
oke, level 1 gehaald van d2 dankje wel. ik ga gewoon verder, en kom ik ergens vast te zitten, dan hoor je het wel,
gr. thea |
| Gast |
| 13-02-2007 21:42 |
|
|
|
level 4 van d2 lukt ook niet zeker, of is ie wel te doen, dan ga ik nog ff door.
gr. thea |
| Gast |
| 13-02-2007 22:03 |
|
|
|
nee, het is de bedoeling te haperen onder die bal, zodat je later beneden komt an die groene diskettes, het lukt me steeds net niet.
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 22:51 |
|
|
|
| Anonymous schreef: | jah, daar had ik nog niet naar gekeken, maar bedankt ik moet hem nu nog ff zien te halen, ja en dan level 7 van d1, het begin dat is geen probleem, maar die diskette daar bovenin, hoe los ik dat op.
gr. thea |
Duw eerst de bal op de groene diskette 2 of meer naar links
Zet een rode diskette onder de groene en duw gauw een bal links en ga voor dat de rode diskette ontploft weer onder de groene diskette staan Duw dan de bal naar rechts en de groene diskette valt
Was ff supaplex moe Ben weer van de party
Gr tollie |
| Gast |
| 13-02-2007 23:22 |
|
|
|
ha fijn.!!! kan je me misschien vertellen hoe het moet bij d2 level 18, ik zie dat er uit dat glitterding meer als negen moeten, maar ik weet niet hoe, want die groene diskettes gebruik ik eigelijk l om de vakken mee te openen, en wil je me niet zo lang meer in de steek laten? (geintje) ben juist weer een beetje waar ik gebleven was.
gr abby |
| Gast |
| 13-02-2007 23:42 |
|
|
|
Zal ik je is eerlijk vertellen dat ik daar nog niet ben haha
Gr tollie |
| Gast |
| 13-02-2007 23:49 |
|
|
|
shit
en level 12 van d2? fun factory? er ontploffen infotrons in het midden boven als ik daar tegen het kastje druk, maar ik moet de eerste wel nemen anders kan ik er niet door.
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 12:50 |
|
|
|
nog even over level 7 van d1 , die lukt helemaal tot het uiterste einde, dan moet ik er onder door rennen om bij de E te komen maar dat lukt niet want je ontploft meteen, en laat ik het eerst ontploffen dan vallen alle ballen naar beneden en kan ik niet meer bij de E komen, wat moet ik doen?
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 12:51 |
|
|
|
en ik bedoelde hierboven level 12 van d1 |
| Gast |
| 14-02-2007 15:13 |
|
|
|
level 4 van d07 ook niet te doen? tenminste ik kan er niks mee
gr. thea |
| Gast |
| 14-02-2007 15:37 |
|
|
|
van d7 heb ik alleen 1 - 5 en 6 thea, sorry.
en tollie? ik heb al door hoe het met level 18 van d2 moet, alleen helemaal aan het eind moet je allerlei poortjes door die niet lukt, je krijgt 2 rode diskettes maar ik zie het niet, wees lief en ga d2 spelen zodat je met me mee kan denken? dan zal ik (on)geduldig op je wachten,
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 16:38 |
|
|
|
oke, level 4 van d8 dan, tjonge ik kom geen steek verder, het wil helemaal niet meer, zit zo vast als een huis.
gr. thea |
| Gast |
| 14-02-2007 16:58 |
|
|
|
van d8 heb ik alleen level 3 , heb je al levels gehaald bij d2 dan , ik heb 1 - 3 en dan 6 t/m 17, als ik je nou door die levels heen kan loodsen , kan jij misschien straks meedenken met 18.
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 17:07 |
|
|
|
nou ik heb alleen level 1 van d2 en van d8 heb ik helemaal nog niks, ik zou best met je mee willen denken, maar zover ben ik helaas nog niet, ga nu eerst ff eten.
gr. thea |
| Gast |
| 14-02-2007 17:13 |
|
|
|
als je dan met level 3 begint van d2, help ik je er wel door als je iets niet weet, die andere levels zijn best makkelijk , als ik ze zelfs kan halen(gna gna ) ze zijn echt leuk , alleen die 18, hij is ook leuk maar het einde, ik kan het niet uitstaan dat ik die laatste cm niet zie, heb je trouwens level 7 van d1 nog kunnen halen? ook bij dit level zit ik met het allerlaatste.
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 17:55 |
|
|
|
nee level 3 van d2 heb ik ook nog niet, maar heb me er eigenlijk ook niet zo in verdiept, en level 7 van d1 ben ik mee bezig, en dat moet lukken!!! alleen ik ga nu in het begin steeds af, ik hoop dat het vanavond lukt, en dan zal ik je dat zeker laten weten. heb je verder nog levels waar je niet doorkomt, en waar ik je misschien WEL mee kan helpen? maar je zult wel veel verder zijn als ik, neem ik aan, ik hoor het ook wel
gr. thea
gr. thea |
| Gast |
| 14-02-2007 20:09 |
|
|
|
1x de groeten is wel genoeg hoor ( ha ha ) ik weet natuurlijk niet welke jij al hebt, maar ik hoor het wel als je level 7 van d1 hebt gehaald,
gr abby |
| Gast |
| 14-02-2007 21:33 |
|
|
|
jah ik dacht laat ik eens vriendelijk zijn, is het weer niet goed, hahaha. nou ik kom net zover als jij, bij dat laatste dan ben ik ook ff de kluts kwijt, maar ik ga gewoon verder proberen,
één keer de groeten van thea |
|
|
|