NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

Gezocht: camping te koop in Nederland
Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> REIZEN / VAKANTIE / BUITENLAND
Gast
09-08-2011 12:59 gezocht: locatie voor groepsaccomodatie te huur/ huur-koop/ Reageer met quote




wij zoeken een locatie waar we groepen kunnen ontvangen/ activiteiten kunnen organiseren e.d in Noord Brabant.
Dit op basis van huur/ pacht of huur - koop.
Alle reacties die hierna kunnen leiden zijn welkom!!
Groet
 




Gast
25-08-2011 17:04 Re: Gezocht: camping te koop in Nederland Reageer met quote




KarinZ schreef:
Wij zoeken een camping in Nederland om over te nemen.
Voorkeur gaat uit naar Drenthe/ Twente of Zuid-Limburg.
Het liefst een camping:
- voor zo'n 30 tot 50 plaatsen
- met woonhuis/boerderij
- met trekkershutten of kleine huisjes (of plaats om te bouwen)
- extra ruimte voor B&B en/of activiteitenruimte

Heb je iets te koop of weet je iets, stuur dan een mailtje met zoveel mogelijk gegevens!

Alvast bedankt!
Karin


Hoi Karin

Kun je me even bellen, ik weet wel iets voor jullie 06-27210108
groetjes Joke
Gast
26-08-2011 21:20 Camping te koop/ te huur Reageer met quote




Hallo,

Wij hebben voor de echte campingliefhebbers een prachtige camping te koop of te huur in het buitenland! Ook een verregaande samenwerking behoort tot de mogelijkheden middels een eventueel op te richten VOF.

Wij zoeken een enthousiast stel om de camping te optimaliseren, alsmede de horeca! Ervaring in de horeca is vereist, horecakeukenervaring een zekere pré!

Groeten,

Suardus
Gast
28-08-2011 14:28 Re: gezocht: locatie voor groepsaccomodatie te huur/ huur-ko Reageer met quote




Anonymous schreef:
wij zoeken een locatie waar we groepen kunnen ontvangen/ activiteiten kunnen organiseren e.d in Noord Brabant.
Dit op basis van huur/ pacht of huur - koop.
Alle reacties die hierna kunnen leiden zijn welkom!!
Groet


Kijkt u eens op vergaderboerderij.eu Is dit wat u bedoeld?
Gast
30-08-2011 6:52 Camping te huur of pacht Reageer met quote




Beste Suardus,

Zou u mij kunnen mailen om welke camping dit gaat?
Hoop spoedig van u te horen.
Wij zijn een jong stel welke opzoek is naar een camping voor pacht of huur eventueel koop het liefst in zweden,duitsland,Nederland,oostenrijk.
Alle reacties kunt u richten aan info@tuinenco.nl
Groet Fam Smit
Gast
30-08-2011 19:33 camping te huur /te koop Reageer met quote




beste suardus

zou U mij willen mailenom welke camping dit gaat
wij zijn op zoek naar een camping in europa
reactie graag mailen naar bevermolen@casema.nl
mvr groet benno en jolanda
Gast
04-09-2011 14:25 Camping in Drenthe te koop Reageer met quote




Onze camping komt in 2012 in de verkoop.
Luxe sanitaire voorzieningen, mooie recreatiezaal en aparte TV ruimte annex galerie.
Totaal 38 standplaatsen, waarvan 28 met elektriciteit en 10 water.
Forse groei in het aantal overnachtingen.
Voor meer informatie:
campingtekoop.hipgreencamping.nl

Paul
Gast
26-10-2011 17:16 camping te koop Reageer met quote




wij hebben een restaurant te koop met 4 hectare grond.
hier mag een camping gerealiseerd worden met 120 plaatsen.
het ligt op een zeer goede touristische locatie in drenthe.
voor verdere informatie

bel 0652 632995
mail info@delgerkozijnen.nl
Gast
07-11-2011 21:02 Camping te koop/huur Reageer met quote




Huren of kopen. Een goed contract is sowieso altijd erg belangrijk.

edit Numix: bedankt voor de mededeling, link verwijderd
DonEstefan
13-11-2011 20:23 Camping te koop Reageer met quote



Woonplaats: cerca TRUJILLO / Spanje

We have our new builded luxury campsite (for reason to get devorced...) for sale!
The campsite is in Spain, in the unspoiled nature of Extremadura and close to the UNESCO WORLD HERITAGE cities of Cácreres, Mérida, Guadalupe and Trujillo. The area is a paradise for birdwachters and nature lovers.

The campsite new builded in 2009/2010 and is now to 95% listen to open for public. We have the site since 2009 in promotion (ANWB & ACSI). The value is app. 620.000 Euros, we like to sell for 378.000 Euros now!
All permissions and all paperwork ok!

The campsite has 30 very large fenced pitches with electricity (more possible), 2 private houses (254qm + 54qm), Main building (450qm), chapel, pool, restaurant with terrace, dog entertainment parc......

The site is in a lovley oak forest on a plot of 26.000sqm and is connected to the local tarmac road.

Please get back to me if you are interested. Please only people with own capital of min. 60% (for the rest we can give a mortgage with 0% inersest!!!).
Please ask for a fotodocumentation, bedankt! Stefan!
www.ruralextremadura.com / Mail: info@ruralextremadura.com


Laatst aangepast door DonEstefan op 14-11-2011 13:51, in totaal 1 keer bewerkt
Gast
14-11-2011 11:47 Camping Buitenlust gemeente Chaam en Alphen Reageer met quote




Waar kan ik de informatie vinden of de camping nog te koop is .
Of dat er al een koper is .
Gast
21-11-2011 15:38  Reageer met quote




Is dit misschien iets voor jullie? Kijk eens op kasteeldiever.nl

vr.gr
Gast
11-02-2012 16:15 camping huren Reageer met quote




Ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging.
Is er in nederland een camping die ik kan huren of pachten of is er een camping die een nieuwe beheerder zoekt.groetjes Richard
Gast
16-02-2012 17:35 Gast.. Camping huren Reageer met quote




Hallo, ik heb een camping te koop/ huur aangeboden in diepenheim Overijssel, net op het randje Gelderland.
Dit jaar start ik weer op na 3 jaar hier niets mee te hebben ondernomen door diverse redenen.

Er zijn 3 nieuwe vakantie woningen gebouwd, en er is een Camping- terrein voor 40 sta plaatsen voor caravan en / of tenten.

Verder is er nog een café bij met nieuwe sanitaire ruimtes door de ANWB tot ZEER goed vernoemd.( dit is de belangrijkste eis van gasten(

Bij interesse of meer informatie kunt u het beste bellen, 0643203507 of 0547 352692
Gast
01-03-2012 9:12  Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een minicamping met woonhuis/boerderij ter overname. Regio Drenthe/Friesland/Noord Overijssel.

U kunt ons mailen op:
gdschulz@upcmail.nl
Gast
07-03-2012 22:40 camping Reageer met quote




Wij willen graag een camping overnemen. We hebben in verschillende landen gewoond en zijn nu op zoek naar iets voor ons zelf in nederland. Is het ook mogelijk om een camping te huren? Ik weet niet goed hoe ik dit op zoek en of dit kan? Graag horen wij hier meer over!! Iemand ideeen?
Gast
08-03-2012 21:00  Reageer met quote




Anonymous schreef:
Wij zijn op zoek naar een minicamping met woonhuis/boerderij ter overname. Regio Drenthe/Friesland/Noord Overijssel.

U kunt ons mailen op:
gdschulz@upcmail.nl


Minicamping en familieaccommoatie Vis-In in ZO Drenthe is te koop. Leuke minicamping en ruime boerderij aan kanaal gelegen. Fantastische toeristische locatie nabij Center Parcs de Huttenheugte en Plopsa Indoor Coevorden. Zie vis-in.nl
Gast
14-03-2012 12:42 Re: Gast.. Camping huren Reageer met quote




Anonymous schreef:
Hallo, ik heb een camping te koop/ huur aangeboden in diepenheim Overijssel, net op het randje Gelderland.
Dit jaar start ik weer op na 3 jaar hier niets mee te hebben ondernomen door diverse redenen.

Er zijn 3 nieuwe vakantie woningen gebouwd, en er is een Camping- terrein voor 40 sta plaatsen voor caravan en / of tenten.

Verder is er nog een café bij met nieuwe sanitaire ruimtes door de ANWB tot ZEER goed vernoemd.( dit is de belangrijkste eis van gasten(

Bij interesse of meer informatie kunt u het beste bellen, 0643203507 of 0547 352692


Beste ...
Als je zelf deze camping weer opstart, waarom geef je dat dan hier als reactie? Wil je de camping alsnog verhuren/verkopen?
Gast
17-08-2012 8:03 Re: Gezocht: camping te koop in Nederland Reageer met quote




KarinZ schreef:
Wij zoeken een camping in Nederland om over te nemen.
Voorkeur gaat uit naar Drenthe/ Twente of Zuid-Limburg.
Het liefst een camping:
- voor zo'n 30 tot 50 plaatsen
- met woonhuis/boerderij
- met trekkershutten of kleine huisjes (of plaats om te bouwen)
- extra ruimte voor B&B en/of activiteitenruimte

Heb je iets te koop of weet je iets, stuur dan een mailtje met zoveel mogelijk gegevens!

Alvast bedankt!

Karin



Goedendag,

Ik kom dit bericht tegen op het internet bent u nog op zoek naar trekkershutten?

mvg.

Bert
Gast
23-09-2012 16:55 Re: Gast.. Camping huren Reageer met quote




Hallo,

Heeft u inmiddels een koper/huurder gevonden?

Wij zoeken een camping/recreactie/ horeca ocject te huur.

MVG
Gast
02-10-2012 20:30 Camping ter pacht gevraagd Reageer met quote




Wij jong stel van 40, die uit de reiswereld komen als reisleider. En zelf zeer graag een onderneming runnen. Zoeken een camping die wij kunnen pachten-huren in Nederland. Liefst voor een langere tijd. Zeer veel ervaring, ook in ondernemersschap.. Weet iemand ons te helpen met het vinden van een camping in Nederland, Belgie of Frankrijk. Dan vernemen wij dit graag info@allesgratisz.nl
Gast
08-07-2013 18:33 wij zoeken een camping om te huren en in toekomst te kopen Reageer met quote




Wij zijn een stel met horica ervaring
En we zoeken een uitdaging
Om van een camping weer een bloeiend bedrijf te maken
Wie o wie weet wat
Horen graag van jullie
0625382815
Groetjes
John en dorien
achterhoeker
09-07-2013 10:06 deze staat nog tekoop Reageer met quote




verkocht

Laatst aangepast door achterhoeker op 12-08-2014 0:46, in toaal 2 keer bewerkt
Gast
24-08-2013 18:32 Mini-camping te koop Reageer met quote




Als mensen die een camping willen starten hun e-mailadres vermelden, dan kan dze campingeigenaar wel eens kijken of er mogelijkheden zijn.
mvg. (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
jahu1
12-10-2013 23:20 Gezocht: Bed&breakfast of kleine camping in regio Limbur Reageer met quote




Wij zijn op zoek naar een bed&breakfast of kleine caming met bedrijfswoning het liefst in het zuiden van het land.
Onze voorkeur gaat uit naar een huurkoopconstructie, aangezien de
banken helaas op dit moment niet staan te springen om te financieren.
Wij zijn een stel van begin 40 met jarenlange horeca-ervaring in zowel het bedrijfsleven alsook het horeca-onderwijs.
Door de verkoop van ons eigen huis, zijn we in het bezit van een stuk eigen inbreng.

Dus.. wie helpt ons ????
achterhoeker
07-11-2013 23:38  Reageer met quote




(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
09-11-2013 16:10 Camping huren/pachten Reageer met quote




Hallo allemaal,

Aangezien de lijst steeds langer word, maak ik ook nog even een berichtje aan Wink.
Ook wij zijn een stel, 35 en 31, die op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging en graag een camping willen runnen. Dus wie heeft nog tips/ideeen/voorstellen? Mail het ons!

Groetjes,
Gerrit en Marlies
(***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
04-05-2014 23:15 3 hectare grond te koop in belgie voor camping of ander Reageer met quote




Hallo allemaal
ik heb 3 hectare grond te koop.
Geschikt voor recreatief project.

tenten, yurts en tipi's kunnen geplaatst worden zonder stedebouwkundige vergunning indien ze na 6 maanden voor enkele maanden verwijderd worden of indien ze verplaatst worden naar een andere plek op het perceel.

Dossier reeds opgemaakt voor een minicamping.

Te koop wegens vertrek naar het buitenland; interesse? (***)


(***) deze link(s) moet(en) nog worden goedgekeurd
Gast
04-05-2014 23:26 3 hectare grond te koop in belgie voor camping of ander Reageer met quote




de mailadressen worden blijkbaar niet getoond . Bij interesse kunt u bellen op 003292190959 tussen 20h30 en 22h en in het weekend vanaf 9h.
Gast
08-07-2014 20:46 Mini camping gezocht te huur of pacht of n.o.t.k Reageer met quote




Wij, middelbaar echtpaar zouden graag een mini camping runnen. Steekwoorden: kindvriendelijk, rustig, pony's, konijn,poes,hond. Groentetuin, verkoop groente uit de tuin, jam etc.
Wie kan ons verder helpen?
Plaats Reactie Pagina 2 van 3
Vorige  1, 2, 3  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden