NUMIX.NL >  FAQ | Zoeken | Gratis registreren | Inloggen

leuke verjaardag cadeau tips ?
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende
 
Plaats Reactie    Numix Forum Index -> WINKELEN / ZAKELIJK
Gast
22-09-2010 19:34 nog 1 ideetje Reageer met quote




Wat misschien ook leuk is :

Koop een doos by de ikea, het beste wit, en print allemaal foto's uit, en plak die dan allemaal op de doos. Dan doe je er nog iets van een cadeaubon van een sieradenwinkel in en tada, het perfecte cado
 




Gast
25-09-2010 18:42 jarig geweest Reageer met quote




ik ben al een maand en een paar weken geleden jarig geweest en ik mag nog steeds iets uitkiezen van mn ouders (ik ben 13 geworden). Maar ik weet duss echtt nixx
Gast
27-09-2010 18:42 verjaardag Reageer met quote




Heey ,,

ik word over 2 weken jarig maar ik weet niets te vragen
alstjeblieft help !!!!
stuuur snel wat terug.!!

Dankje wel Smile
Gast
05-10-2010 16:04 Ballonvaart als cadeau Reageer met quote




Boek een ballonvaart als cadeau.
Gast
05-10-2010 18:47 Re: leuke verjaardag cadeau tips ? Reageer met quote




Ehm... Een Bierhelm!
Het is niet alleen voor bier.
Je kan er blikjes in doen van 33 cl geloof ik!
Heel handig!
ziet er nog leuk uit ook!
Via internet kan je het heel makkelijk kopen.
En het is ook niet extreem duur!
jajaja
06-10-2010 20:05 Hamsteerrr Reageer met quote




eemm beetje rare vraag maar mijn vriendin haar hamster krijgt jongen en nu wou ik haar een klein leuk kadotje geven gewoon zelf gemaakt maar ik het geen idee wat kan iemand me alstublieft helpen !!!!!
bedankt .
Gast
06-10-2010 20:33 jarig Reageer met quote




ik word 8 okt 13 maar weet neit wat ik moet vragen
Gast
07-10-2010 22:26 Re: jarig Reageer met quote




Geld/cadeaubon is de makkelijkste.
Wil je dit niet, vraag dan iets voor je hobby.
-PC hardware of software.
-Bordspellen zoals colonisten of een andere variant van monopoly bijvoorbeeld monopoly tropical (echt een leuke aanrader)
-Albums van een bepaalde genre of persoon/band
-DVD box (dit is overigens ook altijd wel ergens te downloaden mocht je het niet voor jezelf vragen)
Vakantie Veilingen.nl altijd leuke 'uitjes' voor niet al te veel geld.

Succes
Gast
08-10-2010 16:01  Reageer met quote




Ik vraag voor mijn verjaardag geld van mijn familie waarmee ik een minilaptop ga kopen! Very Happy Heb er al een gevonden van 249 euro Very Happy
xxxxxxxxx
Gast
12-10-2010 15:09 vriendin&ik 15 Reageer met quote




Heey, ik en mijn vriendin zijn allebei over een week (zelfde dag) 15... Zij heeft blijkbaar een heel origineel cadeautje voor mij, maar ik weet niks! O ja, iedereen vraagt om tips:
- Voor familie: Print een foto met jou en familie erop groot uit, en maak er zelf een rand omheen met allemaal verschillend gekleurde stukjes vilt.
- Vriendinnen: Badspulletjes (evt. zelf een pakket samenstellen), altijd een succes...
- Geld (als iemand voor iets spaart).
- Iets met zijn/haar hobby...
O ja, wat altijd leuk is: Ik wil graag foto's (ingelijst) van mijn vriendinnen voor op mijn kamer...
Succes met kado's vinden iedereen!
Gast
20-10-2010 16:58  Reageer met quote




heej,
ik wordt volgende maand 17, en iedereen vraagt wat ik wil hebben. maar ik heb zoon beetje alles wat ik. weet iemand iets wat echt super leuk is. ik hoop dat iemand wat weet want alweer geld vragen vindt ik niet zo leuk
xoxox
Gast
22-10-2010 8:51 -- Reageer met quote




heee,
ik heb een goeie vriend, en hij is bijna jarig,
hij word 13, en ik wil graag een superleuk
kado voor hem kopen! maar ik kan helemaal niks vinden,
hij houd van voetbal, sporten en playstationen,
maargoed daar heeft hij dus alles al zo een beetje van..
ik weet dus echt niks, kunnen jullie misschien helpen?

xxx
Gast
25-10-2010 14:08 verjaardag Reageer met quote




mijn vriendin word volgende week dinsdag 14 jaar en ik weet niet wat ik haar voor cadeau moet geven
help iemand ideeën

ps zij gaf mij parfum in een hak vorm die pumps

xxxx
Gast
25-10-2010 16:44  Reageer met quote




Erg geslaagd voor persoonlijk cadeau dat je met meerdere mensen geeft: iedereen een A4tje laten maken met daarop enkele foto's van jou & de jarige en daarbij een verhaaltje schrijven met wat leuke herinneringen. Bundelen, voorkant erbij en een origineel topcadeau.
Gast
28-10-2010 13:52 tips voor een verjaardag Reageer met quote




[op 31 december ben k jarig dan word ik 14 maar ik ga het op 29 december vieren en ik weet niet wat ik allemaal op
mijn verjaardag ga doen... heeft iemand ideeen voor
een gezellige verjaardg???

tnkxxx
Gast
31-10-2010 16:03 idee voor kado Reageer met quote




voor meiden is het wel leuk om een soort pakket te maken
als je met meer vriendinnen(bijv. 3 vriendinnen 10 euro p.p.) iets doet heb je meer geld en kan je dus meer in het pakket doen

een sleep over pakket;
-film
-maskertje
-pantoffels
-spel
-badjas
kan zelf dingen verzinnen

een beauty pakket;
-spiegel
-make-up
misschien boek over beauty van een visagist.

je kan het pakket zelf aanpassen aan de dingen die hij/zij leuk vind

het is ook altijd leuk om een fotoboek te geven met allemaal foto's van haar vriendinnen.
Gast
02-11-2010 16:07  Reageer met quote




Hai,
Een chocolade pizza is echt een super leuk idee.
Ik zag het op internet en ik denk dat je het iedereen kan geven die een beetje van chocolade houd.
Ik gaf het mijn vriendin, ze werd toen 14, en ze vond het super leuk. het wordt ook echt in een pizza doos geleverd! En super lekker. Zoek maar op google: chocolade pizza of chocoladepizza.nl.

Als je naar de hema gaat of een beauty zaak waar ze leuke maskertjes hebben is het leuk om een mandje te kopen en daar allerlei spulletjes van dezelfde kleur in te doen. Het maakt dan bijna niet meer uit wat, zelfs make-up remover wordt dan een leuk cadeau, doorzichtig pakpapier eromheen en klaar! Wordt altijd gewaardeerd!

Ik wordt zelf 14 en wil met 6 meiden iets gaan doen.
Heeft iemand een idee? Mijn vriendinnen zeggen allemaal dat ze iets als een meidenavondje leuk vinden, maar ik wil iets origineels, en ik ben al een keer met z'n alle gaan gourmetten, (dat is ook heel handig als iemand een allergie heeft of geen vlees eet!) daarna kan je dan gezellig films gaan kijken.

Ik denk dat ik (als ik echt niks orgineels kan vinden) weer ga gourmetten omdat het zo'n succes was en daarna 1/2/3 seizoenen van gossip girl achter elkaar aan kijk. Dat is ook weer iets anders dan films (en meestal is het moeilijk om een film te vinden die niemand heeft gezien).

Als iemand met een idee komt, alsjeblieft geen pretpark hoewel ik met weinig mensen ga (dus met de prijs zou het kunnen) maar mijn bff kan niet tegen achtbanen en ik wil dat het voor iedereen gezellig wordt.

(hopelijk niet een te lang berichtje;) )
Gast
02-11-2010 16:12 verjaardagcadeau Reageer met quote




Hai allemaal,
Ik ben zelf 14,
Mijn moeder wilt graag een foto (groot afgedrukt) van ons hele gezin of alleen mij en mijn broertje.
En dan in een lijst.
Dit is denk ik een best leuk idee voor mensen die nog een idee nodig hebben voor familie.

Voor vriendin: heeeeel veel verschillende kleurtjes nagellak. leuk inpakken en klaar.

Mijn vriendin spaart vanalles, dus ik geef haar vaak veel van die dingen (pleisters in alle kleuren en plaatjes) in 1 keer leuk ingepakt. En chocolade doet het altijd goed.
Gast
02-11-2010 18:39 verjaardagscadeau voor een jongen Reageer met quote




heeey iedereen ik weet helaas niet wat ik moet kopen voor mijn vriendje zijn verjaardag het moet echt tips is iets voor een jongen zijn
Gast
03-11-2010 14:09 Re: verjaardagscadeau voor een jongen Reageer met quote




Anonymous schreef:
heeey iedereen ik weet helaas niet wat ik moet kopen voor mijn vriendje zijn verjaardag het moet echt tips is iets voor een jongen zijn



ik heb voor mijn vriend een armband gekocht, hij vond het helemaal geweldig.
Gast
06-11-2010 19:44 kadootjes Reageer met quote




zelf ben ik 13 en ben niet echt goed in kadoootjes bedenken, hier zijn een paar ideetjes:
- oorbellen
- leuke pennen
- make-up
- zilver ketting
of armband
- pennen bakje
- bloemen potjes
- beltegoed
- leuke sjaal
- beltegoed
- abonnement op een leuk tijdschrift
- spiegel
- iets leuks voor op de kamer
Gast
08-11-2010 9:17 wat saaaaaaaai Reageer met quote




ik word op 11 nov 15 en weet niet wat ik moet vragen
iemand tips
Gast
17-11-2010 17:34  Reageer met quote




hee allemaal!

mijn vriend is volgende week woensdag jarig en ik weet niet wat ik voor hem moet kopen..
Weten jullie misschien nog iets leuks?
ik wil niet iets standaards en het mag ook niet te duur zijn.

(we zijn iets meer als een jaar bij elkaar)
Gast
18-11-2010 22:25 Stop! Reageer met quote




Hey mensen,
Ik wil maar 1 ding zeggen.
Stop met alles te kopiëren van andere! Maak best zelf iets, iets persoonlijk moet niet altijd. Je kan bijvoorbeeld die tip met die tip samenvoegen en weer iets nieuws creëren. I.P.V. altijd een foto op een kussen ofzo te laten afdrukken door een of andere winkel is wel mooi maar daar zit niets van werk in! Teken bijvoorbeeld jullie gezichten (mag mislukken) op een goedkoop wit dekbedovertrek. Ik heb liever een mislukt cadeautje, waar ze wat tijd heeft ingestoken dan iets wat gewoon zo in 1,2,3 is gebeurd. xxxxxxxxxx
Gast
28-11-2010 17:09 Iemand een ideetje? Reageer met quote




Ik wordt volgende maand 14 en ik weet echt niet wat ik voor m'n verjaardag moet vragen. Ik wil wel gaan shoppen in Londen en een Louis Vuitton Speedy 25 vragen maar ik weet niet of m'n ouders dat wel zien zitten.
Weet iemand iets wat ik moet vragen?
Gast
10-12-2010 23:38  Reageer met quote




Waarom geeft iedereen nu zijn probleem?
maak toch een topic!
Gast
11-12-2010 10:14 wat te doen Reageer met quote




Weet je wat hilarisch is om te doen... PINDAROLLEN! Heb ik ooit gedaan toen ik denk ik 15 werd met mijn feestje. Dan neem je ongepelde pinda's en die rol je met je neus over de grond om zo snel mogelijk de finish te halen. Als je met ze allen een beetje gek en meelig bent is dat zoooo lollig.
Gast
11-12-2010 10:20  Reageer met quote




Wat leuk is om te geven is indoor skydiven. Vooral als diegene die je het geeft een beetje actief/avonturistisch is. Verder een helicoptervlucht of een weekendje weg. Een zelfgemaakt fotoboek of een canvas doek met een foto doet het meestal ook wel goed.

Nu heb ik zelf alleen het probleem dat ik met mijn vriend ben gaan indoor skydiven voor zijn verjaardag. Toen heb ik zomaar van hem een helicoptervlucht kado gekregen. En toen we een jaar samen waren heb ik hem een zelfgemaakt fotoboek gegeven en een hotelovernachting aan zee. En voor zijn aankomende verjaardag ben ik van plan hem een citytrip naar praag te geven. Maar dan zijn mijn ideeen echt op. Wat ik verder kan bedenken overtreft dit allen niet of lijkt te zijn nageaapt van een eerder kado. Hebben jullie alvast tips voor andere kadoos??
Gast
15-12-2010 19:28 wat je kunt doen! Reageer met quote




hee iedereen

voor je vriendje kun je het volgende geven:
een bioscoopbon, je kan hem uiteten nemen (of lunchen) of een pakket met bodylotion en zeep enzo.

En als je een vriendin hebt denk ik dat die altijd wel blij is met:
tijdschriften, een geurtje (al is dat niet meer zo orgineel), een bos met rozen of een waardebon van de drogist.

Als er iemand ziek is heb ik ook nog een tip namelijk een plantje met klavertjes vier!

Geef je een feestje kun je chocolade fonduen (ga ik zelf ook doen!) of schaatsen.

Verder weet ik het ook niet?
de meeste dingen zijn al genoemd.

liefs Florien! (14 jaar)
Gast
17-12-2010 18:09 geen idee Reageer met quote




haai,
Het is bijna kerst,
en wij geven altijd aan iedereen een cadeautje van 10 euro,
ik heb voor me zusje en me moeder al wat ?
maar heeft iemand een idee voor mijn vader ??

- drinkt geen alcohol
- rookt niet
- houd niet van voetbal

-houd wel van bmw (auto's)

help me ,
Plaats Reactie Pagina 6 van 17
Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 15, 16, 17  Volgende

Snel antwoorden:

Onderwerp  

E-mail  
(vereist, e-mail adres wordt niet getoond)

Welke kleur is de lucht?  
(spam beveiliging)

Bij het posten ga je akkoord met de voorwaarden.

 
Ga naar:  


Powered by phpBB © Numix | Voorwaarden