|
|
|
|
| trianal6 |
| 03-09-2009 21:23 |
|
|
|
| rebellas schreef: | Nou dat met dat 1 keer over laten gaan is precies hetzelfde hierzo! Hij liet het dan 1 keer overgaan en dan moest ik idd ook meteen terugbellen wat ik dan niet deed ik liet het dan ook 1 keer overgaan bij hem. Maar als hij zelfs dat niet kreeg probeerde hij het nog een keer en als ik het dan niet deed was het van wrm negeer je me. Maar nu maakt het niet uit hoe vaak ik sms of bel ik krijg totaal niets terug. Maja je hebt wel gelijk ik ga dat ook proberen dat ik zelf niets meer van me laat horen tot dat hij weer komt dan kan ik idd ook zien of hij me wel of niet wil. En ze maken het altijd goed idd met seni seviyorum en blablabla. Ik ken ook dat hele verhaal. Ja ik weet niet wat ik er allemaal van denken moet. En ik snap niet dat ze zo gefocused zijn op hun werk? Begrijp jij dat? Maar het is wel fijn aan de ene kant om te horen dat andere ook met dit probleem worstelen.
Groetjes |
Ik had hem vanmorgen nog even aan de telefoon tijdens zijn werk. Op de achtergrond hoorde ik hem een enorme grote mond krijgen van zijn baas.
Bloednerveus werd hij daarvan, ik begreep het en hing ook gelijk op.
Focussen dus niet denk ik, wel de angst om hun enige bron van inkomsten kwijt te raken. Niet meer sms-essen naar hem, jezelf overtuigen van jouw gelijk en afwachten wanneer hij komt. Nu denkt hij; Ohw, ze reageert nog en is dus als was in mijn handjes...en pak haar dus zo weer in met m'n lieve praatjes. Bij niet meer reagen is het; SHIT!!!!!! heeft ze een ander? ben ik haar kwijt???? is ze boos?????..Reageert hij helemaal niet meer...even slikken, boos worden en denken: SO BE IT!!!! hij is mijn gedacht aan hem niet eens waard.
Als je wilt mag je mij een PB sturen, geef ik je mijn hotmailadres...dan kun je mij makkelijker bereiken als je afkickverschijnselen mocht krijgen...hihihihi..ik help je er wel door! |
|
|
|
|
| rebellas |
| 03-09-2009 21:49 |
|
|
|
Oh das heel fijn!
Het zal zeker wel moeilijk voor me worden dan ja! Ik kan me idd nog wel herrinere dat ik zei dat ik bij vrienden ging logeren dat hij meteen vroeg of het een mannelijke was, ik had al meteen zoiets van hoezo vraag je dat. Maar je hebt gelijk ik ga het doen ik ga niks meer van mezelf laten horen tot dat hij weer komt. Werd jij boos toen hij na al die tijd weer met jou contact opnam, dat hij zolang zeg maar geen contact meer met je gehad had?
Groetjes |
| trianal6 |
| 03-09-2009 21:59 |
|
|
|
| rebellas schreef: | Oh das heel fijn!
Het zal zeker wel moeilijk voor me worden dan ja! Ik kan me idd nog wel herrinere dat ik zei dat ik bij vrienden ging logeren dat hij meteen vroeg of het een mannelijke was, ik had al meteen zoiets van hoezo vraag je dat. Maar je hebt gelijk ik ga het doen ik ga niks meer van mezelf laten horen tot dat hij weer komt. Werd jij boos toen hij na al die tijd weer met jou contact opnam, dat hij zolang zeg maar geen contact meer met je gehad had?
Groetjes |
Hihihi, ja hij vroeg mij of ik met vrouwen en ook mannen werkte?
Wist niet echt hoe ik dit op moest vatten, klonk jaloers...maar zou nergens op slaan toch?
Ik heb na die drie weken bedenktijd gevraagd,ik belde/smsde hem in vier vervolgens na 4 dagen nog niet terug, waarop hij mij smsde met PLEASE CALL ME??? En pas toen heb ik gebeld.
Dus meis, stuur mij een persoonlijk bericht, voeg me toe op jouw msn en we kunnen op veel (niet alle) momenten praten over de zware momenten van het afkicken. |
| sweety1987 |
| 03-09-2009 22:10 |
|
|
|
Hoelang kennen jullie ze al dan?
Ik heb gelukkig (nog) geen problemen met dit soort dingen, miss komt het nog na een tijdje..
Heb die van mij 28 juli leren kennen, het is dus nog kort..
Hij begrijpt wel dat ik niet altijd kan bellen en kan zelf ook niet bellen, dan stuurt ie me een smsje met een tel van een collega als zijn btg op is.
En wanneer ik wil dat hij online komt, komt ie ook meteen vanuit zijn werk, hij gaat nooit uit daar en laat elke dag wel wat van zich horen en draagt altijd nog zijn armbandje met mijn naam erop, op de webcam die ik hem cadeau heb gegeven voor ik wegging..
Het komt allemaal wel heel echt over..
15september is hij vrij van zijn werk en werkt als ober daar, hij blijft daar dan wachten tot ik kom in oktober en daarna moet hij t leger in en zie ik hem heel weinig.
Ben echt benieuwd hoe het dan is als ik terug ga, hij wil me zelfs voorstellen aan zijn ouders in de stad waar hij vandaan komt.. ben wel een beetje bang dat het hem misschien wel zou gaan om hier in de toekomst heen zou kunnen komen?
Maarja we zullen het wel zien, ze hebben zulke mooie praatjes he zoals dat ie altijd aan me denkt als hij al wakker wordt enzo, dat wil je dan zo graag geloven omdat jij t zelfde voeld..We zullen wel zien hoe alles loopt straks als ik er weer ben enz..
Ben benieuwd na jullie verhalen?
maar t is indd wel een goeie om fftje niks te sturen en laten horen een tijdje.. laat hem maar effe voelen dat beseft ie het wel!
Dikke kuss xxx |
| rebellas |
| 03-09-2009 22:26 |
|
|
|
Ja is wel goed idee dat we allemaal uitwisselen hoe het zit enzo ook om elkaar tips te geven enzo! Ik ken die van mij ietsje langer en in het begin was het ook zo perfect voor mij. Hij leek echt de ware te zijn hoe hij praatte en me goed liet voelen door ze opmerkingen enzo. Maar ik zeg niet dat de jouwe ook zo zal worden maar je moet wel altijd op je hoede blijven idd anders sla je jezelf later voor je kop. Ik wil bijv. niet dat hij mij ziet als iemand waardoor hij hierheen kan komen een gebruiker. Ik wil dat hij mij leukvind voor wie ik ben. Iig ik ga er mee stoppen voor vanaav:) kspreek jullie misschien morge weer.
groetjes |
| trianal6 |
| 03-09-2009 22:32 |
|
|
|
| sweety1987 schreef: | Hoelang kennen jullie ze al dan?
Ik heb gelukkig (nog) geen problemen met dit soort dingen, miss komt het nog na een tijdje..
Heb die van mij 28 juli leren kennen, het is dus nog kort..
Hij begrijpt wel dat ik niet altijd kan bellen en kan zelf ook niet bellen, dan stuurt ie me een smsje met een tel van een collega als zijn btg op is.
En wanneer ik wil dat hij online komt, komt ie ook meteen vanuit zijn werk, hij gaat nooit uit daar en laat elke dag wel wat van zich horen en draagt altijd nog zijn armbandje met mijn naam erop, op de webcam die ik hem cadeau heb gegeven voor ik wegging..
Het komt allemaal wel heel echt over..
15september is hij vrij van zijn werk en werkt als ober daar, hij blijft daar dan wachten tot ik kom in oktober en daarna moet hij t leger in en zie ik hem heel weinig.
Ben echt benieuwd hoe het dan is als ik terug ga, hij wil me zelfs voorstellen aan zijn ouders in de stad waar hij vandaan komt.. ben wel een beetje bang dat het hem misschien wel zou gaan om hier in de toekomst heen zou kunnen komen?
Maarja we zullen het wel zien, ze hebben zulke mooie praatjes he zoals dat ie altijd aan me denkt als hij al wakker wordt enzo, dat wil je dan zo graag geloven omdat jij t zelfde voeld..We zullen wel zien hoe alles loopt straks als ik er weer ben enz..
Ben benieuwd na jullie verhalen?
maar t is indd wel een goeie om fftje niks te sturen en laten horen een tijdje.. laat hem maar effe voelen dat beseft ie het wel!
Dikke kuss xxx |
Ik heb die 'van mij' maar drie dagen in juli echt om me heen gehad, is dus niet echt een graadmeter voor het ECHTE WERK zeg maar.
Daarom ga ik ook een weekje terug. T belt ook wel via een collega als zijn beltegoed op is, en ik vind het altijd leuk z'n stem te horen.
Iemand naar Nederland halen is wel zo verdraaide moeilijk, en die angst dat het daarom te doen is leeft bijna bij iedere vrouw/meisje. Daarom moet je de tijd nemen voor deze relatie en niets overhaasten. Als hij echt van je houd zal je dat merken op het moment dat je hem vertellen moet dat naar Ned. komen gigantisch moeilijk is, maakt hem dat niet uit omdat hij echt van je houd dan zoekt hij samen met jou een oplossing en laat je dan zeker niet vallen. T wil niet naar Europa komen vanwege het toch wel slechte imago wat wij europeanen hebben opgebouwd, hij wilt mij daar hebben...maar of ik dat kan????? |
| l-ieke-v |
| 04-09-2009 20:44 |
|
|
|
kan iemand deze zinnetjes voor mij vertalen?
tanıstıgımızı zannetmıyorum sidede kalıyorum genelde istersen silebilirim k. bakma rahatsız ettim
görmenmi lazım ?
ben neden görmedim senın kadar tatlı bıseyı daha once
alanyada yaşıyorsun ?
türkçe biliyorum  |
| Xulfu |
| 04-09-2009 21:14 |
|
|
|
Ik geloof niet dat wij elkaar ontmoet hebben (tanıstıgımızı zannetmıyorum)
In het algemeen verblijf ik in Side (sidede kalıyorum genelde )
Als je wilt, kan ik (het) wissen. (istersen silebilirim)
Sorry dat ik je lastig viel. (k. bakma rahatsız ettim)
Is het nodig dat je het ziet? (görmenmi lazım)
Waarom heb ik zo'n aardig iemand nooit eerder gezien? (ben neden görmedim senın kadar tatlı bıseyı daha once)
Woon (/leef) je in Alanya? (alanyada yaşıyorsun )
Ik ken (/spreek) turks. (türkçe biliyorum) |
| trianal6 |
| 04-09-2009 22:56 Wie wil dit voor mij naar het Turks vertalen. |
|
|
|
Merhaba askim,
Ik ben meer om je gaan geven dan ik zelf voor mogenijk had gehouden. Ik zal naar jou toekomen in Oktober, maar wel met twijfels.Want wat zie je in mij?, ik ben ouder dan jou , ik heb een dochter, ik leef een zeer ander leven dan jij leeft, allemaal vragen waar ik niet zomaar zelf een antwoord op kan bedenken. Maar goed, ik wil het een kans geven.
Rond de 10e september wil ik een ticket gaan boeken, wil jij mij daarna het adres geven waar ik zijn moet in Side? of hoe pakken wij het aan als ik in Turkije aankom?
Veel liefs. |
| l-ieke-v |
| 04-09-2009 23:33 |
|
|
|
ik weet dat het hier niet hoort maar ik heb een vraag: ik wil graag dat mijn vriend uit turkije hierheen komt al is het maar voor een week of 2. Hij zegt alleen dat daarvoor heel veel gedoe nodig is en hij naar ankara moet om een visum te regelen en ik moet een uitnodiging sturen etc. Maar geld dat ook als hij gewoon zegt : ik ga op vakantie naar NL voor 1 of 2 weken. Lijkt mij een beetje overdreven namelijk.. lijkt mij eerder dat dat geld voor 3 maanden ofzo? |
| Hella |
| 05-09-2009 0:06 vertaling |
|
|
|
Ik wil graag weten wat het volgende betekent:
Hata etim ben kir kere
Pisman oldum Yüzbin kere
Istemezdim böyle olsun
Ne yapayim ne yapayim
Ben bir cahillik ettim
Bilmiyerek kirdim seni
Vicdanina sigindim
Bagisla bagisla bagisla beni
Is het een gedicht, of uit een liedje of uit het hart of een combinatie? Alvast bedankt. |
| Xulfu |
| 05-09-2009 15:44 Hella |
|
|
|
Het is een lied. Tig keer op internet te vinden zelfs.
Ik heb een keer een fout gemaakt
en het duizendmaal betreurd
Ik wou dat het niet was gebeurd
wat moet ik doen, wat moet ik doen
Ik heb me als een dwaas gedragen
en jouw onbedoeld gekwetst
?? ik heb me achter je geweten verschuild ?? (vicdanına sığındım)
Vergeef me, vergeef me, vergeef me |
| l-ieke-v |
| 05-09-2009 16:34 Re: Hella |
|
|
|
harstikke bedankt voor je bericht Xulfu:) |
| l-ieke-v |
| 05-09-2009 17:16 |
|
|
|
kan iemand mij vertellen wat hier staat? alvast bedankt
işte bu alanyadaki hayat yaaaa ))))))))
tabi yaaaa....  
şapka da nası yakışıyo ibneye xD
bırak şimdi yaa
xD yoookk canıımm |
| Xulfu |
| 05-09-2009 17:16 trianal6 |
|
|
|
Merhaba aşkım,
Sana düşündüğümdan daha fazla değer vermeye başladım. Ekim'de sana geleceğim, biraz şüpheliyim belki, çünkü beni nasıl görüyorsun acaba. Senden daha yaşlıyım, kızım var, hayatım senin hayatından tamamen farklı, birkaç kendi cevaplayamayan sorularım var. Olur, ona bir fırsat versin.
Eylül 10 çevresinde uçuş bileti ayırtmak istiyorum, Side'de gideceğim adresini bana bildirirmisin,
yada Türkiye'ye varacağımda, nasıl devam ederiz? |
| Xulfu |
| 05-09-2009 17:22 l-ieke-v |
|
|
|
Zo is het leven in Anlanya!
Natuurlijk!
Wat staat dat hoedje een 'ibne' goed!
Kappen nou!
Nee, mijn beste!
(ibne=poot/homo/bruinwerker) |
| Hella |
| 05-09-2009 18:29 xulfu 16:44 |
|
|
|
Xulfu, heel erg bedankt voor je mooie vertaling. Iemand gaat dit als strohalmpje vast houden als ik dit laat lezen.
bestaat dit lied all lang en wie zingt het? |
| Xulfu |
| 06-09-2009 5:56 Hella - hata ettim ben bir kere |
|
|
|
Het is een al wat ouder liedje, zeker gezien de laatste klip van Şukran Ay, een zangeres uit de jaren 60, begin 70.
http://www.youtube.com/watch?v=cuDJFQDzqYA
http://www.canliklip.com/videoklip-2876...-Kere.html |
| Basje |
| 06-09-2009 14:15 Kan iemand me dit vertalen aub? |
|
|
|
Kan iemand me helpen de volgende woorden te vertalen aub.
sizleri simdikten ozledim.
Neem me niet kwalijk moest de vertaling grof klinken of zo aub, het gaat in feite over mijn ex-lief die dat geschreven heeft op haar msn en ik ben nieuwsgierig wat het betekend.
Alvast bedankt! |
| trianal6 |
| 06-09-2009 16:18 Zou iemand dit voor mij kunnen vertalen naar het ned.? |
|
|
|
Askin neoulur beni anla ben seni cok seviyorum benin icin yasin onemi senin cok temiz bir kalbin sen ben oyle seviyorun luften bana gel.
De ss hebben een verticale streep, en de o van onemi en oyle hebben 2 puntjes... de u van luften ook..maar ik dacht dat dit astublieft betekent.
Dank je wel. |
| Xulfu |
| 06-09-2009 16:41 trianal6 |
|
|
|
Ik heb er dit van gemaakt:
Aşkim ne olur beni anla ben seni çok seviyorum, benim için yaşın önemisin, senin çok temiz bir kalbin var. Sen beni öyle seviyorsan lüften bana gel.
Mijn lief, wat er ook gebeurt, begrijp me. Ik hou erg van je, jij bent voor mij het belangrijkste in het leven. Je hebt een goed hart.
Als je ook zo van mij houdt, kom dan alsjeblieft naar mij. |
| sweety1987 |
| 06-09-2009 20:11 reballes en trianal :D |
|
|
|
jaa dat is indd wel heel moeilijk of je daar dan in de toekomst heen zou willen gaan.. die van mij wou wel hier heen willen komen zei die.. dan moet ik eerst na belgie of duitsland verhuizen en daar een paspoort hebben en dan kan hij daar heen komen, want hij kan hier in nederland niet zomaar komen omdat ik geen inkomen heb van netto 1500,- in de maand..die regels zijn in belgie en duits. anders.
Maarja we zien wel of het allemaal goed gaat hij moet eerst nog 15maanden het leger in...
Ik heb voor jullie/ons trouwens ook nog een andere website met forum gevonden, er staan echt veel interessante dingen op!! Over hoe anderen meiden het allemaal doen die ook een vriendje in turkije hebben(zie belgie/duitsland route) en over hun diensplicht bla bla bla ALLES STAAT ER .. zeker eens kijke echt de moeite waard!!
Tis allemaal echt zo moeilijk maarja, je komt er eigelijk pas achter na dat je er bent geweest enz.. van alles leer je weer, toch?
Als jullie willen kunnen we wel emails willen uitwisselen kunnen we miss een keertje verder babbelen stuur me maar een Privebericht!
Veel succes meiden Dikke kuss
edit Numix: sorry, graag geen links vermelden |
| rebellas |
| 06-09-2009 21:00 |
|
|
|
Hoi!
Ik heb de mijne nu al 4 dagen niet gesproken en ik sta dan als off rond de tijd dat hij online komt meestal maar hij is ook niet komen opdagen. HEt doet me wel pijn dat hij niet eens komt kijken of ik online bent maja ik ga het nog even volhouden. Hij gaat ook die 15 maanden weg dus das echt heel lang. Hoe oud zijn jullie mannen/jongens? Die link lijkt me idd heel handig misschien kun je i.p.v de hele link neer te zetten alleen neerzette wat tussen de www en de nl staat:)
groetjes! |
| Hella |
| 06-09-2009 21:42 Re: Hella - hata ettim ben bir kere |
|
|
|
Nogmaals bedankt Xulfu, voor je reactie |
| sweety1987 |
| 06-09-2009 21:53 |
|
|
|
hahaha jaa ik zag het nu pas sorry..
wat erg ik zou me opvreten, 4 dagen is echt lang, laat jij dan ook niks horen nu?!! :S
Die van mij is 21 en die van jou?
Zelf ben ik 22 en jij dan??
Die van mij had gisteren opeens mn armbandje met mn naam erop niet meer om, toen ik hem voor de webcam zag.. Ik vroeg erna en hij zei dat hij em in zn kluis ofzo had liggen.. beetje vaag hij zei verder ook helemaal niet waarom ofzo..helemaal geen reden.. en hij had opeens een zilveren ring om van zijn beste vriend (zogenaamt)??
Dan ga je meteen denken dat hij misschien wel iemand anders heeft gezien ofzo daar!
Heb daarna boos afscheid van em genomen op msn en heb niks meer laten horen, laat em maar voelen. Dat armbandje is 't enige waarmee hij mij een beetje mee kan gerust stellen dat ik hem kan vertrouwen dat hij hem draagt was tenslotte ook een afscheidscadeautje.
Hij belde daarna meteen achter me aan en vandaag ook weer en heeft me gesmst dat hij dat nooit meer weer zou doen. Ik blijf t vaag vinden, hij komt als t goed is vanavond weer online..
Altijd dat zorgen en druk maken he :S bahhh, soms denk je ik denk er te diep over na.. maarja wat moet je anders hij zit daar tussen al die vrouwen en jij zit braaf hier te wachten tot je hem weer ziet.. |
| rebellas |
| 06-09-2009 22:48 |
|
|
|
Hoi!
hij is 20 en ik 18. Het is zo moeilijk om ze te proberen te vertrouwen zeg maar dat heb ik ook! Hij laat nu dagen niks van zich horen terwijl hij het eerst elke dag deed. Ik heb nu ook zelf niks van me laten horen voor 4 dagen maar meestal nouja de laatste tijd dan komt hij na 4 dagen wel weer opduiken op msn dus ik ben benieuwd morgen. Ik zal er rond die tijd wel zijn maar dan als off status zodat ik kan zien of hij wel komt. Ik wil hem wel laten voelen hoe het is om er dan niet te zijn dus zal ik zelf niet komen. Maja idd het is zo wij moeten maar afwachten terwijl zij gwn hun gang kunnen gaan en wij alles maar goed moeten vinden. En niet om ze af te kraken want er zijn ook echt goede turken maar je moet gwn blijven uitkijken. En ze vragen soms ook zulke rare vragen zoals waarom ik moet werken en of ik bij mannelijke vrienden ga logeren maar ik mag hem zoiets niet vragen. Ik vroeg hem eens waarom hij de laatste tijd ineens niet meer online kwam en hij gaf de rede dus ''werk'' dus ik vroeg zo wat voor werk hij dan doet? want eerst werkte hij alleen sochtends tot savonds maar niet dag en nacht. Nou daar kon hij geen antwoord op geven. Het is heel verwarrend
Groetjes |
| betweter |
| 06-09-2009 23:58 |
|
|
|
| Xulfu schreef: | Ik heb er dit van gemaakt:
Aşkim ne olur beni anla ben seni çok seviyorum, benim için yaşın önemisin, senin çok temiz bir kalbin var. Sen beni öyle seviyorsan lüften bana gel.
Mijn lief, wat er ook gebeurt, begrijp me. Ik hou erg van je, jij bent voor mij het belangrijkste in het leven. Je hebt een goed hart.
Als je ook zo van mij houdt, kom dan alsjeblieft naar mij. |
ik denk dat dit een juistere vertaling is:
Askin neoulur beni anla ben seni cok seviyorum benin icin yasin onemi senin cok temiz bir kalbin sen ben oyle seviyorun luften bana gel.
Aşkım ne olur beni anla, ben seni çok seviyorum. Benim için yaşın önemi (yok). Senin çok temiz bir kalbin (var). Sen(i) ben öyle seviyorum. Lütfen bana gel.
Mijn lief, begrijp me aub. ik hou heel veel van je. Voor mij is je leeftijd niet belangrijk. Jij hebt een goed hart. Ik hou van je zoals je bent. Kom aub. naar me toe.
x |
| betweter |
| 07-09-2009 0:10 |
|
|
|
Meiden een tip: Wees voorzichtig in zo'n relatie. Ik vind het jammer dit te moeten zeggen, maar veel jongens in Turkije zijn uit op een verblijf in Europa en niks meer. Dit kunnen ze erg goed verbergen, ze zullen zelfs doen alsof ze persé in Turkije willen blijven leven maar dat is gewoon schijn. Uiteindelijk weten ze dat je als geboren Nederlander het toch niet kunt maken in Turkije.
Dat allemaal ter zijde, ookal zou het allemaal echte liefde zijn. Zodra je echt samen bent met hem zal je de mentaliteits verschil merken en de botsingen ervaren. Als ik dat zelfs heb als n turkse nederlander die erg gesteld is op haar achtergrond dan is dat voor jullie denk ik enorm.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil jullie geliefdes allemaal niet zwart maken, echt niet. Maar wees op je hoede. Dat zal je later een hoop pijn schelen. |
| Numix |
| 07-09-2009 0:11 |
|
|
numix.nl
|
Beste bezoekers,
Wij waarderen elke reactie, maar we zouden het op prijs stellen als reacties die geen vertaling vereisen in een ander topic worden geplaatst, bijv.
http://forum.numix.nl/viewtopic.php?t=2727
(al is de titel misschien niet helemaal van toepassing) of dat iemand een nieuw topic opent met een betere titel. Zo blijft dit topic uitsluitend voor vertaalverzoeken.
Alvast bedankt! |
| Basje |
| 07-09-2009 14:55 |
|
|
|
Kan iemand me helpen de volgende woorden te vertalen aub.
sizleri simdikten ozledim.
Neem me niet kwalijk moest de vertaling grof klinken of zo aub, het gaat in feite over mijn ex-lief die dat geschreven heeft op haar msn en ik ben nieuwsgierig wat het betekend.
Alvast bedankt! |
|
|